fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Kapky naděje

Radka Kutálková - radobelina
Olympus E- 600
Zuiko 35 mm 1:1 macro, f/3.5
Doba expozice: 1/320
Clona: 5.0
ISO: 100
Blesk: ne
Úprava: ořez

19 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Moc hezký kapičky, krásná zelená, škoda, že už nemám body...

Ginger řekl(a)...

líbí moc ,ale už nemám co rozdávat béééé

jitkita řekl(a)...

souhlasím, taktéž opět fotka zralá na obodování

Petra K. řekl(a)...

Moc povedené korálky, jestli jsou foceny venku v trávě, tak klobouk dolů, dobrá práce

radobelina řekl(a)...

Jj, Péťo, tohle je focený v trsu trávy. :-D

DajuschkaV řekl(a)...

1 bod...prostě mám ráda kapičky...a tyhle jsou krásné

gugina řekl(a)...

nádherná zelená, líbí se mi ořez

Katka Marečková řekl(a)...

Krásně jemná, krásné kapičky i barvy.

Lucije řekl(a)...

To co v minulé. Prostě mi to nesedí.
Zvláštní formát. Kapičky v řadě, fajn, ale kdyby ta tráva měla alespon špičku, nebo něco... cosi...

Káťa řekl(a)...

Hezký, škoda, že fotka není větší.

Marcela řekl(a)...

příjemná zelená, líbí se mi :-)

Blanch řekl(a)...

Super! Uplně jí vidim jako uměleckou fotku nad naší sedačkou v obýváku. Prostě krásná fotka!

Simona Bláhová řekl(a)...

Tahle je taky hezká, a taky bych ji lupla k sobě do obýváku, a věříš, že by se mně tu i hodila ???

Bára řekl(a)...

Je super jako ta druhá, ale mám stejný problém s ořezem, tak se nezlob :-)

Katy řekl(a)...

krásné kapičky, moc krásná barva, povedená fotka, moc se mi líbí

Martina Zímová řekl(a)...

tahle kapičková má taky něco do sebe, jako housata za husou :-) ale ta předchozí se mi líbí víc :-)

pebble řekl(a)...

To stejné

Iveta řekl(a)...

Líbí se mi ty kapky za sebou, ale dole moc na těsno

Lentil řekl(a)...

nelíbí se mi ten ořez, promin..

Okomentovat