fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Neskutečná síla Niagarských vodopádů...


Od: Šárka J. - saryna
Olympus FE330
Doba expozice: 1/800
Clona: 4,8
ISO: 64
Fotka pořízena: červen 2010
Blesk: ne
Úpravy: bez úprav

17 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Krásná fotka, určitě krásný místo, bohužel víc mě oslovily jiný.....

Unknown řekl(a)...

musí být úžasný být v ten okamžik fotografem, nicméně možná by se ještě dala mírně doladit

Iveta řekl(a)...

Vpravo mi chybí kousek okraje přepadu vody. Jinak hezká fotka z dovolené

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

To místo musí být sen....hukot vody, pěna, opar, přehlídka barev, duha ...... pěkně zachycený vodní živel.

Lucie řekl(a)...

Hmm, kdyby tam nebylo napsáno, že to jsou Niagárské vodopády, tak to nepoznám.
Prostě jen kus vodopádu. Chybí mi tam ta síla, ta moc vody, ale to bohužel z tohoto místo prostě nešlo........

Lenka S řekl(a)...

myslím,že to místo musí být nádherné a magické určitě bych se na místě vydržela dívat a pozorovat ten "hukot" a živel...závidím,že jsi měla tu možnost "o)ale výcvak mě nenadchnul,myslím,že dnes by byl pokus o 100 procent nápaditější...

Káťa řekl(a)...

moc bych to chtěla vidět na vlastní oči!!!! Musí to být úžasné!

Unknown řekl(a)...

Nebyla jsem tam, tak nemohu radit, jak je fotit a zda by nebyl vhodnější jiný úhlel pohledu, ale já osobně vidím vodopády z podhledu a v úhlu tak, že bych měla v záběru duhu ztříštící se vody ... takovou fotku Niagar jsem totiž kdysi vidělala a strašně se mně líbila.

radobelina řekl(a)...

Určitě to tam muselo být skvělý. Stát tam u nich a koukat jak vodá padá s hukotem dolů... úplně si ti živě představuju. :-D

Katka Marečková řekl(a)...

Také bych je někdy chtěla vidět. Musí to být nádherný pocit. Příjemná fotka, pěkné barvy.

gugina řekl(a)...

líbí se mi barevně, jen bych foťák šoupla trošku doprava

DajuschkaV řekl(a)...

těžko říct,jestli by to šlo vyfotit líp...mě fascinuje ta obrovská masa vody,i když z tohoto záběru není tak zřetelná

Bára řekl(a)...

Tam bych se chtěla jednou podívat, bohužel fotka mě moc nezaujala, ale to je jen můj pocit

saryna řekl(a)...

Děkuji za komentáře, jsem naprostý amatér, používám kompakty a z desítek fotek je ve finále vždy jen pár koukatelných :-). Mám fotky vodopádu, kde je poznat, že jsou Niagarské, mám i fotky s duhou, ale nejraději mám tuhle. Obrovská vodní plocha, která se láme a padá dolů. Ale je pravda, že to vnímám asi jinak, když jsem byla "u toho" a ten hukot slyšela. Je to taková moje "srdcovka" od vodopádů :-)

Martina Zímová řekl(a)...

bohužel mě taky tahle fotka moc nezaujala, ale jak píšeš o tý duze, tu bych moc ráda viděla :-)

pebble řekl(a)...

Ta síla vody... škoda že nejde lépe zachytit :)

Unknown řekl(a)...

i když jsou toNiagarské vodopády, nějak mě neoslovily, promin...

Okomentovat