fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Užrané JÁ














































........moje ukousnuté já, ukazuje jak si občas připadám, ale ukazuje také, že jsem dostala dvě nejkrásnější, nejsladší jahůdky

Od: Kateřina Vítová - Káťa 28
Canon 500D
Canon EF 70-200mm/f4, 
Doba expozice: 1/125
Clona: 4
ISO 400
Blesk: ano - externí
Úpravy: ořez, vybělené pozadí

16 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Fotka, u které opět lituji, že nemohu rozdávat těch bodů aspon 8 ... nádherná ilustrační fotka pro magazíny o vaření a pro ženy :-))

Lenka řekl(a)...

Pěkně promyšlené, z mého pohledu není fotce co vytknout (tomu rozumí jiní, já ne), ale body už nemám

photo by jari78 řekl(a)...

Za mě je top takhle fotka, takže 5 bodů, líbí se mi myšlenka i provedení.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Káťo moc se povedla. To znázornění je moc pěkné a povedené.

Iveta řekl(a)...

Fotka bez chyby, krásné barvy, jen mám v hlavě jednu jahůdkovou z nedávna a chtě nechtě srovnávám. Ale jinak líbí moc :-)

Katka Marečková řekl(a)...

Fotka je moc pěkná. Škoda, že není víc bodů.

Martina Zímová řekl(a)...

4 body
moc se mi líbí myšlenka i provedení! I v tomhle "já" se vidím :-)

Lucie řekl(a)...

Podle té jedné nakousnuté jahůdky to spíše vypadá, že jsi labužník :) Mé užrané já by mělo kolem skleničky asi tucet šťopek :))
pěkné to je, myšlenka se mi líbí.

Bára řekl(a)...

Fotka se mi líbí moc, krásně se na ní kouká a přesně chápu, co chceš říct, ale bodů škoda velmi málo, za mě super

DajuschkaV řekl(a)...

škoda,že nemám víc bodů...fotky s jahodama miluju:o)

Anonymní řekl(a)...

Mé na fotce jako takové (po technické stránce) něco nesedělo a nevěděla jsem co ... Teď už to vím, je to pozadí ... Buď byla sklenka příliš blízko pozadí a nebo je retušované? Vidím ho flekatě a tak nějak mi tam celkově nezapadá ...

Z emocionálního hlediska - myšlenka se mi moc líbí, též vidím spíš labužníka ;-)

xdasenka řekl(a)...

Fotka dobrá, jen to pozadí je divné. Buď úplně bílé nebo zkusit texturu, prostě jinak.

Káťa řekl(a)...

v úpravách je napsáno vybělené pozadí!! je to foceno na bílém pozadí, které nikdy mít bílé nebudu::-(

Irena Bublíková řekl(a)...

Mě se fotka líbí, ale je to na mě moc neosobní do téma mé já.

pebble řekl(a)...

Napíšeš - užrané já .. a já myslela že tě něco fakt žere. A on tě jen někdo občas okusuje :)
Fotka není dokonalá, ale kdo je. Každý kdo vyzkoušel skleničkové fotky ví, že to není jen tak.

mataaa řekl(a)...

2body
líbí se mi fotky, u kterých nemusím číst popisek a tahle je jedna z nich + pěkně barevná...

Okomentovat