fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Voda si vždycky cestičku najde...


Od: Lenka Nechvátalová- Lentilkayes
fotoaparát: Nikon 3100
objektiv: Nikor 50/1.4
Doba expozice: 1/30 

Clona: 16
ISO: 100
Blesk: ne
Úpravy: doostření, ořez, lehce sytost barev

14 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Nevím, jestli se mi to zdá, ale přijde mi lehce mázla a taky mi tam nesedí ostrý sluníčko, bohužel potůčkovky jsou tu hezčí

Unknown řekl(a)...

ještě než jsem si přečetla komentář a jen jsem si prohížela fotku, jsem si říkala že není úplně extrémně nejostřejší, jinak je to příjemná fotka, jen to není úplně dotažené

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Ano šla bych na ni ráno nebo večer až nebude ostré světlo. Rozhodně bych vyzkoušela znovu. A zkusila bych brát víc od země.

Lucie řekl(a)...

Mě přijde zajímavá ta voda, co se roztříští o zem, té bych dala více prostoru. Za jiného světla. A z jiné pozice.

Lenka S řekl(a)...

Leni bohužel ostatní tekoucí vodičky se mi líbí více..sama sem tekoucí vodu hodně dlouho nefotila,rozhodně né zrcadlem..jsem zvědavá co ze mě vypadne "o)

Káťa řekl(a)...

Neostrá, bohužel se mi to nelíbí.

radobelina řekl(a)...

Škoda té neostrosti. A z jiného pohledu by to mohlo být zajímavější.

Katka Marečková řekl(a)...

Jen mi vadí neostrost, jinak běžná fotka :-)

Unknown řekl(a)...

Leni, tady naopak trochu jízlivá budu :-( nemohu si pomoci, ale fotka mně strašně, ale strašně podsouvá na jazyk spojení slov - odpadní výpusť .... fotka výpustě z továrného komplexu do řeky ....promiň, nemyslím to ve zlém, spíše tak, že mě to nijak neoslovilo ....

DajuschkaV řekl(a)...

nevím...ničím mě neoslovila ani v dobrém ani v horším:o)

Bára řekl(a)...

Je mi to hrozně líto, ale ta fotka mě nějak nezaujala, možná kdyby to bylo z jiného místa a delší čas vypadalo by to jinak, nevím

Martina Zímová řekl(a)...

moc mě to mrzí, ale taky mě fotka nezaujala...

pebble řekl(a)...

Nezaujala, bez nápadu

Iveta řekl(a)...

Musím souhlasit s ostatními. Bohužel nezaujala

Okomentovat