fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Zavři oči a můžeš být kdekoliv

  …při večerním koupání se  tak krásně sní…potopíš se, voda tě obklopí, zavřeš oči a sníš...

Od: Denisa Svobodová – Denisa S. (Denisek83)
Canon EOS350D
Objektiv  Canon EF-S 17-85 mm 1:4-5,6 IS USM
Doba expozice 1/60
Clona 5,6
ISO 400
Blesk: Ano
Úpravy: ořez, převod do BW, úprava křivek

19 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Je krásná, asi bych trošku přikontrastnila, je podle mě spíš šedá, ale jinak krásně vyfocená

Ginger řekl(a)...

tahle byla favoritkou mýho chlapa "o) ale ten bodíky nemá "o)pohrála bych si více s převodem na Bw

jitkita řekl(a)...

souhlasím stran kontrastu, nyní spíše srdcovka,roztomilá fotka

Petra K. řekl(a)...

Moc pěkná roztomilá fotka ..... já osobně bych uvítala barvu, nebo více si vyhrát s převodem a odstranit šedý nádech obrázku.

Martina Zímová řekl(a)...

milá fotka, ale taky by mi víc seděla v barvě, třeba by se i našla duhová bublina :-)

Lucije řekl(a)...

A já ráda ponořená poslouchám pod vodou zvuky, kručící žaludek, svůj dech a srdce :)
Foto bych rozhodně nechala v barvě, aby vynikla krásná růžová dětská pleť s červenými tvářemi.

Katka Marečková řekl(a)...

Miloučká fotka, ale líbila by se mi víc barevná.

Káťa řekl(a)...

Povedená fotka, možná bych víc řezala a fotku šoupla víc nahoru do rohu.

Simona Bláhová řekl(a)...

Fotka je hezká obsahem, na mé oko je převod do BW málo kontrastní, s tím bych si více vyhrála. Nebylo by marné, kdyby si někde na blogu ukázala i barevnou verzi, myslím, že by nebyl amarná ani tahle verze.

radobelina řekl(a)...

Hezká náladovka. Já bych jí asi taky radši viděla spíš v barvě než čb, ale to je jen můj názor.

gugina řekl(a)...

hezká, rozesmátá, taky bych jí chtěla vidět barevnou :o)

pebble řekl(a)...

Určitě srdíčková fotka. Za mě raději barevnou, jemnou.. jako to dítě :)

Marcela řekl(a)...

miloučká, roztomilá,...jen bych ji radši barevnou :-)

Katy řekl(a)...

krásná fotka, srdcovka, ale barvička by byla dokonalá :-)))

DajuschkaV řekl(a)...

možná v barvě by byla lepší...přijde mi šedá...jinak nápad super:o)

Bára řekl(a)...

Moc pěkná fotka, je to moc roztomilé, škoda že není barevná

Luciik řekl(a)...

Krásný moment, taky se přikláním k barevné variantě, takhle mi prijde taková placatá.

Iveta řekl(a)...

Na mě moc šedivá, ale jinak mi přijde milá a vtipná

Lentil řekl(a)...

převod do čb by chtěl vyladit...jinak zajímavé!!

Okomentovat