fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

konec nebo začátek?


Od: Dagmar L. - Gugina
Canon 1000D
Canon 100 f 2,8
Doba expozice: 1/125
Clona: 4,5
ISO: 400
Blesk: ne
Úpravy: gamma, kontrast, doostřeno, zmenšeno

12 komentářů:

Unknown řekl(a)...

hezké makro, ale už mám přepampeliškováno, proto už mě asi fotka tolik "nevzala" ale to je můj problém :-)

Anonymní řekl(a)...

Konec jedné pampelišky, začátek nové... Taková malá naděje v koloběhu života ...

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Pampelišek není nikdy dost. Krásná symbolika ... a moc pěkně zachycená !!!

Unknown řekl(a)...

v tom je opravdu kus pravdy a symboliky. Za mě hezké.

Katka Marečková řekl(a)...

Pěkně vyfoceno a dobrý nápad.

Martina řekl(a)...

Krásná myšlenka, pěkně zpracovaná :-) Máme před baráčkem volnou parcelu, celou zarostlou pampeliškami....tím pádem mám padáčky pampelišek v celém bytě, takže už jich mám opravdu dost :-))

Lenka řekl(a)...

Povedené makro, výstižný popisek, povedené.

Věra Davidová řekl(a)...

Krásná myšlenka, krásně provedeno!!!

Lucie řekl(a)...

Zajímavá myšlenka! Možná bych přidala trochu kontrast, přijde mi to takové barevně mdlé.

xdasenka řekl(a)...

Fotka jako taková se mi líbí, jen nevím, jestli je to stonek nové pampelišky, či co. Takže je taková neucelená a téma mi nenavozuje.

Michaela řekl(a)...

Já bych jí přidala ještě na úpravách-sytost,kontrast..Ale to je můj boj..
Jinak se mi moc líbí

Bára řekl(a)...

Moc pěkná fotka, jen bych přidala na barvách, ale jinak super nápad

Okomentovat