fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Pokolení


Vlastním pokolením jsem okouzlena každý den. Je to to nejlepší a nejkouzelnější na světě, dojemné, krásné a milující.

Od: Dagmar Nesvadbová - xdasenka
Canon 550D
objektiv Canon EF 50 mm f/1,8
Doba expozice: 1/50
Clona 1,8
ISO: 400, čas
Blesk: ne
Úpravy: jas, bez řezu

14 komentářů:

Luciik řekl(a)...

2 body

Líbí se mi nápad i provedení! Pod vše bych se i já podepsala :-)

Lenka S řekl(a)...

pěkný nápad "o)

LuciPísek řekl(a)...

moje slova :) A konkrétně nožičky dětí a nejvíc miminek mě také neustále okouzlují...

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

To je krásná fotka, moc se mi líbí, vyvolává touhu pohladit. I ta nízká hloubka ostrosti ji krásně sedne. Povedená.

Michajela řekl(a)...

Jiný úhel a líbilo by se mi to !! Takto je ta nožka taková divná://

Unknown řekl(a)...

Tady jsem hodně váhala,zda neudělím svůj poslední body právě zde, páč tahle myšlenka je mně moc blízká. Ale to novorozené mimi vyhrálo, snad odpustíš ;-))

photo by jari78 řekl(a)...

Nožátkové fotky hodně můžu

Martina Zímová řekl(a)...

strašně mě to mrzí, asi jsem totální ignorant, ale mě ta fotka vůbec nic neříká, prostě noha, okouzlená vlastním pokolením jsem, ale představuju si vyfotit třeba oči, jako pohled do duše vlastních dětí...

Katka Marečková řekl(a)...

Souhlasím s Mart´ou, také mě noha nijak neokouzluje, ale jinak je vyfocena pěkně

Bára řekl(a)...

Mě se líbí, zaujala mě, jen bych trošku poopravila chybky u nehtů, strhává to moji pozornost, ale nápad moc pěkný i provedení

Věra Davidová řekl(a)...

Nožička je taková jemná, něžná. Příjemný obrázek.

Martina řekl(a)...

2 body
Jsem ujetá na fotky končetin...nafotit nohu, aby vypadala trochu normálně je pěkná fuška...gratuluji, jsem okouzlena:-)))

Káťa řekl(a)...

Bohužel se musím přidat k většině, mě také neokouzlila.

Lucie řekl(a)...

Vyfocených nožiček svých dětí mám spoustu, ale žádná se mi nepodařila tak, aby byla Ťop! A musím konstatovat, že tato zapadá do mého archívu.....

Okomentovat