fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Auto v pohybu


Katka Vojnová - Katv
Canon 400D
objektiv sigma 28-200

Doba expozice: 1/25
Clona: 22
ISO: 100
Blesk ne
Úprava: kontrast, doostření, sytost

15 komentářů:

Unknown řekl(a)...

5 bodů
Fotka mě okamžitě zaujala mezi všemi a byla první, kterou jsem rozklikla. Dynamika pohybu je tu pro mě zřejmá a přesně vystihuje moji představu o pohybu. Navíc tu modřinu musím ocenit, aby tolik nebolela a nebyla marně získaná :-))

photo by jari78 řekl(a)...

5 bodů
Zaujala na první pohled, je jiná, originální, super nápad.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

5 bodů
je naprosto úžasná, nápad vynikající a provedení není co vytknout. Jednoznačný favorit.
Kati moc se ti to povedlo !!!

Káťa řekl(a)...

5 bodů
moc, moc se mi líbí, skvělý nápad a skvělé provedení!!!!

DajuschkaV řekl(a)...

4 body
tohle je fakt pohyb...úplně se mi motá hlava:o))

Lucie řekl(a)...

Parádní fokta, líbí se mi moc!

Anonymní řekl(a)...

* 3 body - bez ohledu na náročnost provedení (což teda maximálně oceňuji) fotka vypadá dokonale :-) Jitka /Vojtěch B. - Radostznakupu/

radobelina řekl(a)...

5 bodů

Tak tahle fotka, to je naprostá bomba!!!! Úplně mám mžitky před očima z toho pohybu na ní. :-D

Martina řekl(a)...

Kaskadérský výkon !!!

Katka Marečková řekl(a)...

Co člověk neudělá pro dobrou fotku :-)

Martina Zímová řekl(a)...

2 body
super, pěkně vám to jelo :-)

kopcik1 řekl(a)...

tak tohle je fakt bomba!!! naprostý originál. Skvělé

Věra Davidová řekl(a)...

Super nápad, krásný záběr, doufám, že modřina se zahojila!

Unknown řekl(a)...

4 body
super nápad!!!!!!provedení super!

Michaela řekl(a)...

5bodů

odvaha,nápad,realizace:o)

Okomentovat