fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Dveře


Vojtěch B. (Radostznakupu) - Jitka B.
Fotoaparát Canon EOS 550D 

objektiv 18-55 IS
Doba expozice: 1/30

Clona: 3,5
ISO: 400
Blesk: ne
Úpravy: barvy, kontrast, obnovení světelnost, zřetelnost

8 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Další místo kousek od nás....škoda, že se v tmavých místech ztrácí kresba, světlá místa jsou na mě naopak moc světlá....jinak moc hezká fotka

radobelina řekl(a)...

1 bod

Mě se fotka líbí tak jak je i s těmi světlými a tmavými místy. :-) Dýchá na mě tajemnou atmosférou, až mě při pomyšlení co je dál, mrazí. :-(

Katka Marečková řekl(a)...

Pěkné úpravy, dodávají fotce atmosféru

Martina Zímová řekl(a)...

pěkný, i ty předchozí, nevím, který se mi líbí víc, oboje mají něco do sebe, úplně vidím, jak je za nima hrůzostrašná mučírna :-)

Věra Davidová řekl(a)...

Já tam vidím Brumbálovu pracovnu...kouzla, čáry, lektvary a tajemné bytosti!

Unknown řekl(a)...

Tyhle se mně líbí mnohem víc, jen škoda, že nejsou spíš v bravě původní a není třeba jen zvírazněná ta hnědá ...

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

úplně tajemné ....

Mirka řekl(a)...

libi se mi oboje,maji neco do sebe,jsou tajemne...

Okomentovat