fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Jsme pod parou!



Wattův odstředivý regulátor parní lokomobily zn. J. Krátký. Solvayovy
lomy 11. června 2011, VIII. Rotující setrvačníky

Autor Vojtěch Švarc

Doba expozice 1/25 s
Clona 10
Ohnisková vzdálenost 59.00 mm
Ohnisková vzdálenost (EQ35mm) 94 mm
ISO 400
Blesk Vypnutý
Kompenzace expozice 0
Model Canon EOS 60D
Objektiv EF-S15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Úpravy:
Digital Photo Professional: vyvážení bílé, kontrast, vývěr Picture
style, ořez, základní doostření, převod z RAW do Tiff
Zoner Photo Studio 13: zmenšení, doostření, převod do JPG

9 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Tahle je moc povedená, zajímavá ..... úplně cítím ten pohyb, pravidelný rytmus.

Lucie řekl(a)...

1 bod

Líbí se mi, mám ráda technické věci a toto je přesně ONO!

Martina řekl(a)...

Pěkná...ale víc zajímá mého chlapa, než- li mě :-)))

Věra Davidová řekl(a)...

Fotka pěkná, já jen moc nejsem na techniku....

radobelina řekl(a)...

Fotka se mi moc líbí. :-) Ten pohyb je z ní úplně "cítit".

photo by jari78 řekl(a)...

Moc hezká fotka

Anonymní řekl(a)...

5. bodů

fotka opravdu plná pohybu, moc se mi líbí!

Káťa řekl(a)...

jůů, skvělý pohyb!

Unknown řekl(a)...

Jíťo, super zachcené !!!!

Okomentovat