fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Radnice


Zde mě vítali před 33 lety na svět. Toto utíká.

Od: Katka M. - Helo Kitty
Nikon D90
Nikon 16-85mm
Doba expozice: 1/125
Clona: 8
ISO: 200
Blesk: ne
Úpravy: ořez, doostření

6 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

Tady u téhle by se mi asi líbily dveře v pravém dolním rohu a větší část té krásné římsy(ale to je jen moje fantazie, možná by to vůbec nebylo vončo a takhle je to nejlepší...)

Katka Marečková řekl(a)...

Taky by se mi líbil větší kus římsy, já ho i měla, ale musela jsem ji říznout, protože tam byla česká vlajka :-)

Anonymní řekl(a)...

maličko se mi to trochu jakoby mírně i nepatrně, trošínánku, zlehka, či velmi lehce kácí? :-)jinak fotka pěkná :-)Jitka /Vojtěch B./

Martina řekl(a)...

Máte hezké dveře na randici:-) Neurazilo, ale ani nepotěšilo :-)

Věra Davidová řekl(a)...

Pěkná, jemná, jednoduchá. Hořejšek bych více seřízla, maličko ruší ty kousky oken, ale to je detail.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Pěkná radnice..... mám pocit že ty dveře trošku padají .... ale vůbec se nesnažím tvrdit, že bych je cvakla líp..... mě ty linie nejdou vůbec.

Okomentovat