fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Vem za kliku a jdi za světlem - i za zrezlými a nehezkými dveřmi na nás můžou čekat lepší zítřky

 
Martina Zímová - Martiz
Olympus E-30
Zuiko 50mm, F2,0
Doba expozice: 1/500
Clona: 2
ISO: 100
Blesk: NE
Úpravy: přidání kontrastu, jasu a trochu živosti na barvách

16 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

2 body

Moc hezká fotka, zaujala, rez a barvy dokupy mám ráda, název perfektně doladil fotku

gugina řekl(a)...

1bod

líbí se mi ten kontrast nádherných barev a rzi

Katka Marečková řekl(a)...

2 body
Tvoji fotku jsem poznala hned z náhledu. Takové barvy máš jenom ty. Líbí se mi.

Anonymní řekl(a)...

hihi taky jsem tu zelenou poznala :-D krásně zachycen kontrast stará rez, a nová zeleň. Jitka /Vojtěch B./

saryna řekl(a)...

4 body

Moc pěkná kombinace rzi a zeleně. jen ten nový zámek mi to tam ruší, víc by mi tam pasoval nějaký starý, rezatý...

Martina řekl(a)...

3 body
Jednoduchý nápad,hezky zpracován :-))
Měla jsem blejsklý podobný drátěný, ale kam se na tento hrabe :-)

Věra Davidová řekl(a)...

1 bod

Taky hlásím, že zelenou jsem poznala už v náhledu. Pěkný nápad, krásně vyfoceno. Líbí taky ten kontrast se rzí!

radobelina řekl(a)...

5 bodů

Zaujala mě na první pohled a nemám jí co vytknout. Líbí se mi jako celek a ten nadpis tomu ještě víc dodal. :-)
Ty kdyby si Marti vyfotila hnědý zakroucený, bude to vypadat taky skvěle. :-D

Anonymní řekl(a)...

2 body
líbí se mi ta zelená, tak typická:-), i rezatý vrátka (Lenka R-Lenrei)

Káťa řekl(a)...

5 bodů

krásná!!!!!!!!

Lucie řekl(a)...

4 body

Ty barvy jsou tak krásný. Víš jak to na mě působí? Jak cesta na onen svět (neber to ve zlým, prostě tam čeká něco krásného a to světlo na konci to je to ONO :)))
Povedené!

Martina Zímová řekl(a)...

Lucko, vždyť tak to bylo právě myšlený :-)))

Bára řekl(a)...

1 bod

nějak mám fakt málo bodů, ale krásná prostě super

Lucie řekl(a)...

áha, takže jsem tukan :))))

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Zbývá otevřít a jen se rozběhnout. Bezvadná, barevná, jasná.

Mirka řekl(a)...

Krasna fotka!Moc se mi libi...

Okomentovat