fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Blbinky


Od: Dagmar Nesvadbová - Xdasenka
Canon EOS 550D

setový objektiv 18-55
Doba expozice: 1/640

Clona: 6,3
ISO: 100
Blesk: ne
Úpravy: ořez a úprava jasu

8 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

:-)) šmarjá bych se lekla :-)
Koukám setovým objektivem .... pěkné moc.

Martina Zímová řekl(a)...

teda, zajímavý blbinky :-) až mě z toho pálí v očích :-)

Věra Davidová řekl(a)...

Já se až bojím...:-)...Je srandovní. Ségry kluk dělá úplně stejné opičárny.

Martina řekl(a)...

Fuj to jsem se lekla :-) Takže emoce vyvolány:-))
Jinak by se mi fotografie více líbila, kdyby okolo sebe měla více prostoru....je tam chudák takovej přimáčklej :-)

Katka Marečková řekl(a)...

Děsivá, úplně mě z ní bolí oči.

Káťa řekl(a)...

:-)

Lucie řekl(a)...

Bojim bojim! :D

photo by jari78 řekl(a)...

JDe z něj trošku strach:-)))

Okomentovat