fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Láska k přírodě


Od: Dita V. - Ditavlk
Nikon D3000
objektiv 18-105
Doba expozice: 1/200
Clona. 5,6
ISO: 200
Blesk: neÚpravy ořez, barevné úpravy, kontrast

8 komentářů:

Michajela řekl(a)...

:))) tož to je divné.. :)))

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

:-)))) hledala jsem slova .... ale Míša to napsala parádně :-)
Fotka je to moc pěkná .... taky miluji přírodu, ale nenapadlo by mě ji ztvárnit takto.
Bezva nápad !!!

Martina Zímová řekl(a)...

já to asi nechápu, fouká do mechu jako do pampelišky, ale nic neodlítá? Ale jo, je to zajímavý ztvárnění :-)))

Věra Davidová řekl(a)...

Tady jsem nějak na rozpacích, něco mi nesedí, možná jsem to nepochopila, nevím...

Martina řekl(a)...

Já jsem pochopila, že pán sympaťák posílá mešíku pusu !!!
Mě teda pobavila :-)) Emoce vyvolala :-))))

Katka Marečková řekl(a)...

Taky mi tam něco nesedí, kdyby tam bylo místo pána dítě, líbilo by se mi to víc. K němu se mi to nějak nehodí. Ale je to jen můj názor.

Lucie řekl(a)...

Mě se líbí, vtipná fotečka :)

photo by jari78 řekl(a)...

Mně moc neoslovila, nějak se mi do emocí nehodí....můj problém

Okomentovat