fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Makám za dva!


Od: xdasenka - Dagmar Nesvadbová
Canon EOS 550D

objektiv Canon 70-200
ohnisko 70mm
Doba expozice: 1/160
Clona: 10
ISO: 200
Blesk: ne
Úpravy: jasů, ořez, vyvážení bílé

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

moožná bych maličko řízla zprava, jinak velmi pohodová fotka :-) Jitka (Vojtěch B. - Radostznakupu)

radobelina řekl(a)...

Cestou necestou, polem nepolem... fotka se mi moc líbí. :-)

Lucie řekl(a)...

A já bych mu dala ještě cyklosedačku :D
Líbí, manža nevypadá ani zničeně :)

Akorát mi přijde nějak přeostřená....

pebble řekl(a)...

Pohoda , klídek... hlavně ve vozíčku :)

photo by jari78 řekl(a)...

Tak tohle makání znám moc dobře:-)))), řízla bych trošku zrava, aby nebyl na středu a měl víc místa ve směru jízdy, jinak ale líbí

Anonymní řekl(a)...

souhlas s řezáním, ale jinak super nápad :)

Alieska (Alena Š.)

Unknown řekl(a)...

pohodová fotečka!!!

Irena Bublíková řekl(a)...

Pěkná

Věra Davidová řekl(a)...

Super momentka!

Bára řekl(a)...

Krásná, nádherná atmosféra, hezké barvy, obloha se mi moc líbí

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

pěkný záběr a mě námětem moc blízký ... super.

Okomentovat