fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Na lovu emocí


Emoce - hodně těžké téma, to prostě nejde vyfotit jen tak J, buď jsou nebo nejsou … nic mezi tím.
Foťák jsem poctivě nosila týden v kabelce ….
Nedělní odpoledne, vycházím z obchodního centra a před vchodem je fontána a v ní běhala tahle divoženka…. byl to úžasný pohled
Tak vytáhnout „zbraň“ a odlovit

Od: Petra K. - Pitrýsek
Canon 1000D
Objektiv 70.00 - 200.00 mm
Doba expozice: 1/1600s
Clona: 4,0
ISO: 100
Blesk: NE
Úpravy – Zoner  - ořez, doostření, závoj

12 komentářů:

Martina Zímová řekl(a)...

děvče si to pěkně užívá :-) jen mi trochu vadí padající horizont...

Věra Davidová řekl(a)...

Tos mě pobavila, kvůli nám chodíš se zbraní v kabelce,hehehe! Pěkný okamžik.

Martina řekl(a)...

Také nosím svou zbraň stále připravenou :-))
Můj chlap mi říká, že jsem pošuk :-)))
Emoce jsou zde jasné....jen škoda, že dívčina je schovaná za vodotryskem...ale jak si psala u mě...není čas...aneb teď nebo nikdy:-)))

Katka Marečková řekl(a)...

Taky by se mi líbilo, kdyby holčina byla víc vidět. Ale chápu, že pokaždé to nejde, jak mi si to představujeme :-)

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

no mám ji i mimo vodu, ale bez souhlasu bych ji na net nedala ..... je oblečené, neoblečená :-)))) vodou nacuclé přilepené :-)

Martina řekl(a)...

To je pravda Peťo....ty bílé šaty asi lecos prozrazují :-))

Káťa řekl(a)...

mě se moc líbí!

Bára řekl(a)...

3 body

moc se mi líbí ten výraz i provedení fotky, je mi na oko příjemná a to velmi

Lucie řekl(a)...

Spontánní, uvolněná, bezstarostná dívčina netušící, že v křoví číhá paparazzi :))) To je panečku lov! :D

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

jsem se klepala jak blázen, že odněkud vyletí rodič a dostanu po držce :-)))

Lucie řekl(a)...

No, taky by to byly emoce :D

photo by jari78 řekl(a)...

je vidět fakt málo, líbilo se mi víc, ale chápu důvody

Okomentovat