fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

...neboj, jsem tu... s tebou...



Od: Lucie Foltýnová (LuHru)
Canon EOS 500D
objektiv 70-200 f4 L
Doba expozice: 1/400
Clona: 4
ISO: 400
Úpravy: vrstvy - ořez, sytost, závoj, projasnění stínů, doostření.

13 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Luci, já bych klidně udělala větší detail, jinak tematick perfektní, je krásný když se ty děti mají rády! :-) Jitka (Vojtěch B. - Radostznakupu)

radobelina řekl(a)...

2 body

Taky bych šla víc na detail, ale i tak dávám fotce 2 body, protože sourozenecká láska mezi holčičkama je moc krásná. :-)

Věra Davidová řekl(a)...

4 body

Moc se mi líbí, perfektně se hodí k tématu. Nádherné barvičky. Doufám, že to u nás za pár měsíců bude podobné, protože ta sourozenecká láska je krásná!

pebble řekl(a)...

Vidím pár chybiček, ale vůbec mi nevadí. Tohle mě dostalo po citové stránce. Nádherné tohle to vidět :)

4 body

Katka Marečková řekl(a)...

3 body
líbí, krásná něžná. Snad to za čas nebude jako u nás :-)

photo by jari78 řekl(a)...

2 body

Krásná, ta starší drží a ochraňuje tu mladší, paráda

Anonymní řekl(a)...

moc hezké a něžné :) Má to symboliku.

Alieska (Alena Š.)

Unknown řekl(a)...

miloučká fotka, krásná!!

Irena Bublíková řekl(a)...

Krásný moment, byl by hezčí detail a hodila by se mi tam i čb

Martina řekl(a)...

1 bod

Krásný moment ve dvou :-)))

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

sakra, sakra, sakra body mi chybí .... moc pěkná .... je paráda že mají jedna druhou

Bára řekl(a)...

Super fotka, možná by bylo dobré je vzít malinko víc zblízka, ale jinak moc pěkná

Unknown řekl(a)...

líbilo by se mně to také více z blízky, než takhle z povzdálí, ale chápu, že vyrušit je, tak tohle nemáš :-))

Okomentovat