fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Spolu na cestě životem - krok za štěstím, za dobrem i zlem a hlavně za poznáním...

 
Od: Martina Zímová
Olympus E-30
Objektiv zuiko digital 50 mm F 2,0
Doba expozice: 1/100
Clona: 2
ISO: 100
Blesk: ne
Úpravy - ořez, základní úpravy

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

* 2 body: krásná symbolika ale ještě by to podle mého názoru asi šlo si pohrát se světlem nebo úpravama :-)Jitka (Vojtěch B. - Radostznakupu)

radobelina řekl(a)...

Marti, krásně si to vymyslela a zachytila. :-) Pojetí se mi moc líbí a ten popis k tomu sedí jako prdel na hrnci. :-)

Lucie řekl(a)...

1 bod

líbí, pěkná, nápad parádní.
Možná bych zkusila vyfotit i stíny postaviček :)
Ale to už zase moc kecám :D

Unknown řekl(a)...

4 body
skvělé podání tématu. Tohle je hodně originální. Vidím v tom DVĚ ruce, dva place, tak představující podání nesmrtelného vztahu muže a ženy. Opravdu originální nápad a zpracování v tvém podání opět nezklamalo, plné světla a barevnosti !!!

pebble řekl(a)...

Super nápad, oceňuji jak sis s tím vyhrála. Asi bych ale fotila aby bylo světlo z druhé strany, ale možná je to blbost :)

photo by jari78 řekl(a)...

4 body

Další super fotka, která zaujala, hlavně nápad je skvělej

Anonymní řekl(a)...

4 body

velmi mně zaujal nápad a provedení. TK by sice mohlo být lepší, ale i tak pro mě druhá nejlepší fotografie :)

Alieska (Alena Š.)

Unknown řekl(a)...

výbornej nápad i realizace!!!

Věra Davidová řekl(a)...

To mě pobavilo, super nápad a bezva realizace!!!

Bára řekl(a)...

Super, mě se moc líbí, jen mi nezbyly bodíky

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Marti, ty jsi hračička, moc pěkné

Okomentovat