fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Ve dvou


Od: Jitka B. - Vojtěch B. /RADOSTZNAKUPU/ 
Canon EOS 550D 
Objektiv Canon 50 MM
Doba expozice: 1/60
Clona: 2,8
ISO: 200
Blesk: ne
Úpravy: ořez, zaklonování odlesků, převod bw, poštelování teploty barev, doladění světel/stínů

12 komentářů:

radobelina řekl(a)...

3 body

Fotka se mi moc líbí, zaujala mě už v náhledu a první, co mě při pohledu na ní napadlo bylo... Návštěvníci se vrátili. :-D Super!!!

Věra Davidová řekl(a)...

1 bod

Ta mě teda baví. Moc by mě zajímalo, kde jsi fotila? Doufám jen, že to nejsou zabalení rodinní příslušníci....:-)

Lucie řekl(a)...

2 body

Super, pobavila a představuju si tě, jak někde v krámu fotíš před výlohou totok a všichni civí a říkají si: Ona se asi zbláznila!
A víš, že už v náhledu jsem si říkala, že je od tebe? :D

Anonymní řekl(a)...

Věrko :-))) naštěstí tam nikdo z rodiny není :-)))) je to focený ve výloze ASI Kenvela? na Arkádách :-) stejně tak jako ten šašek a královna je taky z Arkád :-)Jitka

pebble řekl(a)...

Tohle mě dostalo. I když to není nějak perfektní, ale nápad je dokonalý. Tohle vidět, cvakám taky. Moc se mi líbí :)

3 body

photo by jari78 řekl(a)...

1 bod

Super fotka, je na ní sice spousta přepalů, ale prostě hodně zaujala

Anonymní řekl(a)...

zajímavé :)

Alieska (Alena Š.)

Bára řekl(a)...

5 bodů

moc mě zaujala, je skvělá, boží, úžasná

Anonymní řekl(a)...

2body
I přes určité nedostaky se mi líbí,možná mi přidadá do modra,ale nevím,možná bych dala teplejčí čb.DIta(Ditavlk)

Unknown řekl(a)...

úžasnej nápad-supeeer!!

Irena Bublíková řekl(a)...

2 body
Bomba, výborný, sice pár technických nedostatků ale prostě zaujala

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

3 body
nádherné ...... a má bujná představivost pracuje na plné obrátky ... úplně tě vidím před tou výlohou :-)

Okomentovat