fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Když mi tuhne krev v žilách

Tele zůstalo na pokoji, fotila jsem pevnou 90-kou, tak úplně na druhém kopci jsem být nemohla J musela jsem blíž.
Ivka se tam po ní válela, přesvědčovala, že zrovna ta její travička je ta nejlepší … a kravka si tam hověla a odpočívala v Ivetčiné společnosti.
Mě se ruky klepaly,  a koukala jsem po ostatních, která z nich si dá Ivču ke sváči.
 
Ale jsou krásné to zase jo !!!

Od: Petra K. - Pitrýsek
Canon 1000D
Objektiv 90.00  mm
Doba expozice: 1/800s
Clona: 2,8
ISO: 100
Blesk: NE
Úpravy  - běžné v Zoneru, ořez, doostření

6 komentářů:

Martina řekl(a)...

2 body
moc pěkné...

Michaela řekl(a)...

5 bodů

za odvahu,škoda že mladá nekouká do objektivu:o))

Katka Marečková řekl(a)...

4 body
krásná Milka. Máš můj obdiv, já bych k ní holky "asi" nepustila :-)

Hemberka řekl(a)...

5 bodů
Z téhle fotky přímo čiší láska ke zvířatům. I když z ní jde na mě husina - já se krav bojím a Mirču bych k nim asi nepustila:)

Unknown řekl(a)...

Ivka je borka aty taky, že jsi to ustála a ještě nafotila. Být tam já, tak jsem hysteka první třídy :-))

photo by jari78 řekl(a)...

Jak už napsala Míša, škoda Ivčina pohledu, jinak super záběr, čiší z toho pohoda, láska ke zvířatům, jako by byly kámošky už děěěěsně dlouho:-)

Okomentovat