fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Až uvidíš pláž

Jméno: Marta Molek (vanyma)
Nikon D90,
objektiv Tamron AF SP 90 mm F/2,8 Di Macro
ISO 200
F/9
1/200
Blesk ne
Úpravy: BW převod, přidání kontrastu, doostření

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

1. bod

odrazy v brýlích mám též ráda. Pěkné! ukážeš i v barvě pls?

Martina řekl(a)...

3 body

Líbí...prostě líbí...výraz tváře, kompozice, převod....cítím vůni dálek a písku až sem ke mě :-)))

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

2 body

- líbí,není co dodat .... ale barevnou bych vidět také chtěla ... mám pocit že tam bude úžasná modrá :-)

Katka Marečková řekl(a)...

Líbí, taky jsem zvědavá na barevnou, i když čb převod je super.

Věra Davidová řekl(a)...

4 body

Jako z časáku!!! Moc se mi líbí.

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

Děkuji za bodíky, ale jo, ukážu i barevnou. :-)

gugina řekl(a)...

moc hezká fotka, líbí se mi převod do čb, ale taky by mě zajímala v barvě :o)

Káťa řekl(a)...

3 body
líbí se mi, barevná by se mi určitě líbila ještě víc!

Okomentovat