fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Díky mě dozrají ...

Kristin KKristina
Canon 450D
18-55mm
ISO 400,
čas 1/25,
clona 32
blesk ne
doostření , přidán kontrast a ubrano gama.

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

fotka působí velmi zajímavě, jen bych asi trochu přehodnotila kompozici, víceméně mi tam vadí ten světlej roh vlevo nahoře, jinak se mi hodně líbí průsvitné plody a vykukující sluníčko to se povedlo :-)

jitka b . - vojtěch b . radostnakupu

Anonymní řekl(a)...

k téhle fotce nevím co napsat, určitě bych volila jinou kompozici, ale jinak se mi líbí!

Věra Davidová řekl(a)...

Asi bych více řízla nahoře i dole, aby hlavním motivem byly plody a sluníčko. Jinak to světlo procházející skrze bobule je parádní.

Unknown řekl(a)...

světlo v bobulích parádní, jinak mě moc nezaujala

Okomentovat