fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Pohlazení sluncem

Martina Zímová
Olympus E-30
Objektiv zuiko digital 50 mm F 2,0
čas 1/250
F 2,8
ISO 100
blesk - ne, odrazka zlatostříbrná
úpravy - převedení rawu, křivky

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

*1 bod

za záhadu: jak donutit sluníčko aby ohlo své paprsky do stran a hladilo dítě? :-) to už je asi něco jako předzvěst svatozáře :-)))) fotka je krásná a líbí se mi její světlost

jitka b . - vojtěch b . radostnakupu

Anonymní řekl(a)...

MArtiny fotky jsou krásné,jako vždy ,ale jsem již "přejedena" portrétovkami holčiček a tak jsem nyní bodovala spíše přírodu :)
Dita -DitaVLk

Věra Davidová řekl(a)...

2 body

Krásný záběr, světlo, barvy. A souhlasím s Jituš o té svatozáři :-))))).....

Martina Zímová řekl(a)...

joó svatozáře, to možná u tvojí Máji :-) ale jak se to stalo, že paprsky šly do stran, to nevím :-)

radobelina řekl(a)...

5 bodů

Fotka se mi líbí jako celek a ty paprsky, které vypadají jako když Terezku hladí, to jen umocňují. :-) Pohled na tuhle fotku mě pohladil po duši. :-)

LuciPísek řekl(a)...

ty paprsky jsou fakt zvlastni....hezke :)

Kristin řekl(a)...

3 body paprsky co holčičku hladí po vlasech ,je opravdu krása.

Okomentovat