fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Slunce maluje


Jaroslava Menšíková(jari78)
Canon EOS 50D, obj. Sigma 105/2,8
ISO 100, čas 1/200, clona 8
bkesk ne
úpravy Zoner 12- expozice, kontrast, sytost, stíny

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

velmi příjemná, měkká, klidná fotka, líbí se mi moc!!!!!! jen detailík pod čarou, nemůžu nějak vstřebat ten formát :-))))))

jitka b . - vojtěch b . radostnakupu

Anonymní řekl(a)...

5.bodů

dávám plný počet, páč to světlo se mi moc líbí, ale nebude to bez výhrad :-) móc se mi líbí dolní polovina fotky, ale stejně móc mě od toho nádhernýho světla ruší horní polovina fotky... Osobně a pouze z mého pohledu bych tam prostě nemusela mít to nebe :-)

Unknown řekl(a)...

5 bodů
Líbí se mně neskutčně. Barvy jsou nádherné, teplé, ono to podvečerní sluníčko je prostě úžasné. Ta mlha tomu dodává nádech tajemna.
A konečně ani formát mně nevadí a snesu i tu oblohu. Přijde mně to fotka do mysliveckého časáku jak vyšitá, stále se na ni koukám a čekám, kdy zahlídnu srnku jak se v dáli pase ....

Káťa řekl(a)...

5 bodů
moc se mi líbí, nemám co vytknout, okamžitě mě zaujala!

Martina řekl(a)...

1 bod

Když jsem fotku rozklikla úplně mě překvapila :-))) Jas, barvy....moc hezké :-))
Ale TOP to pro mě bohužel tentokrát není :-(

Anonymní řekl(a)...

2 body

působí na mě tak hezky klidně :-)

Katka K. (kacik)

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Jaruško je moc pěkná, úplně jde cítit to svěží ráno.
U mě má jen jedno mínus a to za formát ... ale to je pouze můj problém ..... chci vidět co je dál? a ten čtverec je takový definitivní :-)

Věra Davidová řekl(a)...

JJ, souhlasím, je uklidňující a moc příjemná!

LuciPísek řekl(a)...

taky z ní cítím ten klid...chci tam být...hezká!

Unknown řekl(a)...

2 body
krásná, příjemná fotka, ani mi ten formát neva..

Kristin řekl(a)...

1 bod krásné barvičky a zachycená mlha tomu dodává kouzlo.

Okomentovat