fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Svět v objektivu

Simona Bláhová (fialka75)
Canon powershot SX 20 IS
Doba expozice: 1/100 s
Clona: 5
ISO: 80
Blesk: NE
Úpravy: preset Retro v LR, doostření

7 komentářů:

Martina řekl(a)...

Retro styl se mi moc líbí, jen je toho na mě moc, okolo i uvnitř....na druhou stranu mám o zábavu postaráno, než vyluštím co všechno v tom odraze je :-))))

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Simčo co to je za hlavolam? Jsem úplně ztracená a vůbec nevím co tam hledat :-)))
Retro pojetí je příjemné.

Katka Marečková řekl(a)...

Vyluštila jsem tam tebe a chodník, ale dává mi to zabrat. Zajímavá fotka.

Věra Davidová řekl(a)...

Fotka krásná! Simčo a prozraď, co to je?

Unknown řekl(a)...

No je tam toho skutečně hodně, páč i okolí bylo hodně plné :-)) je to stará promítačka na diáky, na jednom starém vlakovém nádraží, jehož pan výpravčí je vyhlášený podivín, co sbírá co najde a vystavuje to na tom nádražíčku.takže já stojím na peronu na kostkované dlažbě, vedle mě v levo je kolo, za mnou hrana a koleje a za nima je pole, stromy, nebe ...a sromy jsou ověšeny vším možným, co tě napadne - od hraček, disků z kol, až po sádrové trpajzlíky ...

gugina řekl(a)...

nejdřív jsem vůbec nevěděla, co v té fotce hledat, ale teď když to vím, tak tleskám, moc se mi líbí, to retro k tomu parádně pasuje :o)

radobelina řekl(a)...

Ten odraz je super a popis od tebe v komentářích taky. :-) Pán tam musí mít dobrý poklady. :-)

Okomentovat