fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Bílá a Černej


Od: Věra Davidová - Tropika
Nikon D5000
objektiv: Nikkor AF-S 50mm 1,4
Doba expozice: 1/800

Clona: 3,2
ISO: 200
Blesk: NE
Úpravy: ořez, zvýšení kontrastu a sytosti, zesvětlení

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

2. body

jsou roztomiloučký :-) na to se snad ani nedá nic jiného napsat :-)

Bára řekl(a)...

Taková moc příjemná fotka na pokoukání, jen škoda už nejsou body

Anonymní řekl(a)...

* 2 body - jsou hrozně roztomilí a mají soutěžní barvu!! :-D
Jitka B. (Vojtěch)

Anonymní řekl(a)...

Kuličky roztomilé :-))
Body bohužel došly :-(
Trošku mě ruší to červené pozadí...

Martina Sudová

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Jak kočky nemusím, tak tyhle jsou nádherné.
Krásně naplněné téma. černá, bílá ..
A mě to červené pozadí vůbec nevadí, spíš naopak krásně to podtrhuje kontrast

Verunka87 řekl(a)...

Koťata jsou fakt nádherné - hlavně jak to mají hezky rozdělené :) k tématu se hodí parádně :)

Anonymní řekl(a)...

3 body

krásný, jemný, černobílý, super
jari78

Anonymní řekl(a)...

Jednoduché a tak výstižné :)

4 body
Pebble

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

4 body
Tady tak trošku boduji za asistence malé, protože ta, když fotku viděla, tak dělala jen samé jéé jéé jéé. Takže ji nemůžu zklamat, i když se musím taky přiznat, mám raději psi a malinko mě to červené pozadí ruší, ale fotka se mi líbí a kočička je krásná.:-)

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

Samozřejmě "psy" :-)))

Okomentovat