fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Časem plynoucí - klidný pohyb časem vpřed


autor: Martina Z. - Martiz
fotoaparát: Olympus E 30
čas: 1/80
clona: F 3,5
ISO 200
úpravy - jen převod z raw
 

13 komentářů:

Petra K. řekl(a)...

Marti perlička k perličce .... já tohle mám tak ráda. pěkné, ostré, povedené !!!

Simona Bláhová řekl(a)...

Marti, tu nevím, co mám napsat - k jinému tématu by to sedělo líp ...

Verunka87 řekl(a)...

Kapky vody mám moc ráda, ale spíš se to hodilo k tématu voda :) jinak barvy jsou příjemné a provedení je super :)

photo by jari78 řekl(a)...

Souhlasím s holkama výš.

Katka Marečková řekl(a)...

Fotka jako taková se mi líbí, ale s tím tématem souhlasím s holkama.

Martina řekl(a)...

tato fotka mi k tématu nesedí...

Lentil řekl(a)...

Fotka i barvičky se mi moc líbí, ale snad do jiného tématu, i když samozřejmě každý abstrakci vidi jinak.

Věrka řekl(a)...

Krásná fotka, kapičky můžu, souhlas s holkama ohledně tématu.

Lenka řekl(a)...

Fotka je to krásná a body by si jistě zasloužila, ale v jiné kategorii.

Marta Molek řekl(a)...

Možná není až tolik abstraktní, ale líbí.

Martina Zímová řekl(a)...

Holky já vím, že to nepatří do abstrakce, ale já to hlásila dopředu, že nevím, o čem je řeč :-)))

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Martino, nic se neděje. Kdybys fotila hůř a špatně zaostřila, tak by to abstrakce byla :-) Jinak hezá fotka ;-)

Roselike řekl(a)...

Moc pěkná , kapičky jen sklouznout.... I tady platí to samé jako u druhé fotografie :_)))

Okomentovat