fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

černo-bílá krása


Od: KatV
Canon 400D
objektiv sigma 28-200mm  
Doba expozice: 1/250
Clona: 5,6
ISO: 100
Blesk: ne
Úpravy: ořez, srovnání, kontrast, retuš, doostření

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

5.bodů

krásná, jemná, něžná. Fotka která pohladí a zaujme. Přemýšlím nad kompozicí, jestli nedat pírko víc do poředí, ale fotka se mi líbí natolik, že bych to asi ani neřešila :-)

Bára řekl(a)...

Tahle je super, moc se mi líbí

Anonymní řekl(a)...

* 3 body

tak ňák souhlasím s Jančou :-) víc nemám co dodat, líbí se mi

Jitka B. (Vojtěch)

Anonymní řekl(a)...

1 bod

moc hezké...jednoduché, výstižné....prostě hezké :-)))

Martina Sudová

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

5 bodů

zvláštní .. kdo má pontíkované peří?
fotka je krásná, čistá, jednoduchá .... líbí moc

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - skvělá fotka - zaujala mě na první pohled :)jednoduché provedení a hlavně je taková něžná :) a musím přemýšlet, komu to pírko patří :)

Káťa řekl(a)...

5 bodů

naprosto mě dostala!!!

Unknown řekl(a)...

5 bodů


v jednoduchosti je krása praví jedno moudré pořekadlo a ty jsi nám krásně dokázala, jak je pravdivé !!!!

Věra Davidová řekl(a)...

Jednoduchá, jemná, nežná. Krásná!

Anonymní řekl(a)...

Pěkné, jemná, něžná .. kompo sice mírně nesedí, ale i tak ..

5 bodů
Pebble

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

5 bodů
Na první pohled mne úplně nezaujala, přišla mi taková "obyčejná". Na druhou stranu musím souhlasit s holkama, že v jednoduchosti je krása a působí na mne jemně a na ten druhý pohled je neobyčejná, takže za pět...bodů :-))

Okomentovat