fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

....kéž by nebylo třeba....


autor: Kateřina Vítová, Káťa 28
fotoaparát: Canon EOS 500D 

objektiv Canon EF 70-200mm/f4 L USM
ISO- 200 

čas- 1/3200 
clona 4
blesk ne
úpravy: převod z RAWU, vyrování histogramu, doostření, převod do čb

 

18 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

5 bodů

mrazí mě z ní .... je tak strašně silná, není potřeba nic jiného psát. pro mě vítěz !!!

kopcik1 řekl(a)...

nemám čas moc komentit, jen jsem chtěla prolítnout narychlovku fotky - ale tu musím. Jak píše Péťa - normálně mám z té fotky husí kůži, knedlík v krku..... nevím, čím to je.... nemám slov. kdybych mohla, dávám plný počet bodů. krásné

radobelina řekl(a)...

5 bodů

Káťo, tak ta se fakt povedla a název to jen dokreslil. Za mě TOP tohoto kola.

Anonymní řekl(a)...

Bohužel, nemůžu sdílet nadšení. Pro mě je to fotka, kterou bych smazala už ve foťáku. Obsah - dvě osoby v zákrytu tlačící vozík a další osoba překáží na pozadí. Úplně tomu chybí příběh, emoce, akce - samotný vozík fotku neutáhne.
Pavla B.

Martina řekl(a)...

Za mě tentokrát ne....vozík i tlačící mi splývají v jednu černou skrvnu....na obodování jí prostě nevidím

Martina Zímová řekl(a)...

5 bodů
za mě top, přesně jak píše Petra, je to tak pravdivý, až z toho mrazí, jak plyne čas a jednou na tom budeme všichni stejně
Káťo snad se nebudeš zlobit, já mám v paměti tuhle fotku http://www.fotoaparat.cz/index.php?r=25&rp=659967&gal=photo tenkrát mě hodně zasáhla a teď přesně tak i ta tvoje!

A Pavlu B. bych chtěla poprosit, jestli by nemohla dát odkaz na svojí fototvorbu, moc ráda bych se podívala, ať aspoň víme, kdo nás hodnotí...A doufám, že se příště také zůčastní, třeba by jsme taky chtěly napsat názor na její fotky.

Lucie řekl(a)...

No já nevím, prostě to vidím jinak.. :(
Téma na fotce je hodně citlivé, probouzí to všechny možné pocity od lítosti až po naděje, ale i přesto mě to moc neoslovilo.
A také mi vadí to splynutí dvou osob, sloup, co padá a dokonce i ta vinětace.....
Káti, za mě tentokrát ne a nezlob se, já to prostě musela napsat.

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - nejde ani tak o to, jak je fotka provedená, ale co vyzařuje ... Je to hodně emotivní - možná z jiného úhlu by byla ještě lepší :)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Zajímavý motiv, ale něco mě tam ruší. Trošku to padá a taky škoda té druhé paní. Je mi jasné, že bez ní by to asi nešlo, ale i tak. ;-)

Anonymní řekl(a)...

Pro Martinu Zímovou:
odkaz na moje fotky tu veřejně nedám, myslím, že to sem nepatří, pokud vás to zajímá, můžu poslat do pošty; vaší soutěže se zůčastním ráda, jen ne v příštím tématu, nemám rozfocený film a na abstrakci ho nevyplácám, navíc tohle téma neumím fotit, takže jindy;

Martina Zímová řekl(a)...

Pro anonymní Pavlu B.:
moc ráda se podívám na fotky, můj mail je MartiZ@email.cz
Díky moc!

xdasenka řekl(a)...

Námět super, ale taky mě vadí zákryt osob. Barevně a náladou se mi ovšem líbí.

Unknown řekl(a)...

moooc se mi líbí- má co sdělit!!super

Anonymní řekl(a)...

2bodíky
zaujala, oslovila, trochu mě ruší ty tmavé rohy, ale to asi má být :-))
katv

Anonymní řekl(a)...

chtělo by to asi více ulice a ta zadní paní mohla být otočená k nám - příště na ni zavolej :-)))) a v tom vozíku nikdo není a nebo jsem slepá?

Marcela (marcelakr)

Věra Davidová řekl(a)...

3 body

Z fotky mě mrazí, musím se k ní stále vracet. Je prostě silná!

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

Tady nevím,... až takové emoce u mě nevyvolala. Sama jsem v něm taky už seděla, tak si říkám, třeba ho ten člověk vůbec k životu nepotřebuje. Jen v tu danou chvíli. Vozík je prázdný...fantazie otevřená. Kdyby tam, ale někdo seděl, někdo, kdo opravdu bez toho vozíku nemůže, byla by to pro mne jiná.
Přeju nám všem, ať ho nikdy nepotřebujeme.

Bára řekl(a)...

Tak bohužel tahle fotka ve mě spíš vyvolává chaos, ten vozík je prázdný, převod je na mě hodně tmavý, vinětace mi u téhle fotky vadí, i ta paní v pozadí mi tam odvádí pozornost

Okomentovat