fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Oči křičí


Od: Petra K. - Pitrýsek
Canon 1000D
Objektiv: 100.00 mm
Doba expozice: 1/100s
Clona: 2,8
ISO: 100
Blesk: NE
Úpravy: převod v zoneru

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

musela jsem si nahnout monitor, abych mohla plně vnímat křičící oči a nekřičel na mě zářící obličej :-) krásná fotka, krásné oči. Jen já bych bď prosvětlila i pozadí a volila tak high key úpravu a nebo ztmavila o písl obličej, aby tolik nezáříl oproti okolí ;-)

Bára řekl(a)...

Peti je moc krásná, ale bohužel ten obličej na mě září až moc, jinak velmi podařená fotka, za mě určitě barevnou verzi

Anonymní řekl(a)...

velká škoda že se obličej slévá v jednu světlou plochu, oči jsou krásné,.... souhlasím že bude lepší v barvě
Jitka B. (Vojtěch)

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

holky fakt to vidíte úplně bíle??? škrábu se za uchem ..... já vidím i kdesbu tváře, linii nosu ... ale je pravda že ty detaily jdou o hodně líp vidět na fotce v plné velikosti a ne na téhle zmenšené.
Poučení pro příště ... díky.

Verunka87 řekl(a)...

Název přesně odpovídá fotce :) dominantou jsou fakt nádherné oči :) škoda, že ten obličej je hodně světlý

Anonymní řekl(a)...

Viděla jsem jí barevnou na blogu a tam se mi líbí daleko víc....vidím jí taky hodně bílou...z nosu mi zbyly pouze dvě dírky :-)))

Martina Sudová

Katka Marečková řekl(a)...

Mě se líbí. Vidím nos celý. Sice jenom stíny, ale je tam. Líbila se mi už v náhledu :-)

Věra Davidová řekl(a)...

Oči jsou nádherné a opravdu křičí. Za mě určitě také lepší v barvě.

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

Tady to vidím podobně jako holky, křičí na mě hlavně bílý obličej, ale věřím, že to může být i tou zmenšeninou. Všimám si, že kolikrát zmenšená vypadá trošku jinak než v plném rozlišení, nicméně fotka se mi jinak líbí.:-)

Anonymní řekl(a)...

Jsem na tom stejně jako ostatní, rysy v obličeji mi chybí

Pebble

Okomentovat