fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Street foto



autor: Jitka B. - (VOJTĚCH B. - RADOSTZNAKUPU)
fotoaparát: CANON EOS 550d
objektiv: 50.00 mm

ISO 100
clona 1,8 
čas 1/1250
úpravy: převod do ČB, obnovení světel, kontrast, jas, úprava křivky, světel, stínů

15 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Vojti zajímavá, ale vadí mi tam ten sloup v popředí, strašně moc se snažím si ho nevšímat zaměřit se na motiv u semaforu, ale za chvíli mě to praští a zase čučím na ten rozmazaný sloupů.

Martina řekl(a)...

Jako celek se mi líbí, pamatuji si jak jsi jí fotila :-) Když se podívám na paní vlevo,tak se musím smát :-))) Ale na body to tentokrát není :-( Jsem od tebe zvyklá na větší bomby :-)))

radobelina řekl(a)...

Ten sloup mi odvádí pozornost od zbytku fotky, jinak dobrej pouliční záběr. :-)

Anonymní řekl(a)...

Sloup strašně tahá za oči a usurpuje si hlavní motiv.
Pavla B.

Káťa řekl(a)...

nelíbí se mi převod, sloup mi nevadí, ba naopak, ale když už, tak bych ho řízla, aby šla fotka jako od něj.

Lucie řekl(a)...

Líbí se mi, i ten sloup, i sloup mezi sloupem a koncem fotky, dokonce i ten člověk tam, co utváří děj. Sloupy jsou všudy, jsou součástí ulice, prostě to tak má být. Jen bych ji nechala v barvě.

Verunka87 řekl(a)...

Jak už tu bylo napsáno - sloup hodně odvádí pozornost od ostatního a je dominantou fotky

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Vojtíšku, škoda toho sloupu. Jinak bych určitě nějaký bodík dala, protože ty tvoje převody se mi líbí a ten prachobyčejný motiv vlastně taky ;-)

xdasenka řekl(a)...

Nebyla jsem tam a nijak to na mě nedýchlo, vůbec nevím, co se tam dělo.

Unknown řekl(a)...

převod super, jak bylo už psáno, vadí mi tam sloup :-)

Anonymní řekl(a)...

ach ten sloup .............. :-))) převod super, bez něho nádhera
katv

Anonymní řekl(a)...

sloup mi tam trochu více vadí a chtěla bych ji v barvě, aybch viděla, že ten panáček je fakt zelený :-)))

Marcela (marcelakr)

Věra Davidová řekl(a)...

Za mě taky bez sloupu, jinak líbí moc!

Bára řekl(a)...

Za mě taky ten sloup, ale jinak je pěkná

Irena Bublíková řekl(a)...

2 body
jak píšou holky škoda sloupu. líbí se mi čb převod, zajímavá fotka

Okomentovat