fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Street foto



autor: Irena B. iris.7
fotoaparát:Nikon D70
objektiv: Nikkor 18-105
ISO 200
clona: 5,3
čas 1/100s
blesk NE
úpravy: LR preset, zesvětlení, konstrast, doostření

12 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Irčo parádní. Moc se mi líbí barevná úprava, má to správný říz. Dvě fotky, stejné téma a přitom každá jiná. Jen ta slečna si pořád drží hlavu :-)

Martina řekl(a)...

Ještě že jsem jí neposlala, to by tu byly TŘI :-)))))
Jinak fotka se mi líbí tou upravou....takový retro KFC, moc hezké :-)

Káťa řekl(a)...

slečně asi uletěly mouchy :-), tahle bych řekla, že je ještě víc street, dotvářejí to zrovna kolemjdoucí :-)

Lucie řekl(a)...

Stejná a přesto jiná :)
Srovnala bych ten spodek. A měla jsi štěstí na paní, já ji tam nemám :)

radobelina řekl(a)...

Slečna je vážně dobrá. :-D Taky se mi fotka líbí. :-) V první chvíli jsem si myslela, že ta kolemjdoucí táhne kufr a on je to odpadkáč...

Verunka87 řekl(a)...

Jak jsem psala u předešlé fotky z KFC "když dva dělají totéž, není to totéž" :) obě mají něco do sebe a každá jste to podala jinak :) nápad i fotky se mi moc líbí :)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Povedená fotka i barvy. Škoda, že už nemám bodíky :-)

xdasenka řekl(a)...

Super, líbí se mi moc!

Unknown řekl(a)...

super super super!!!

Věra Davidová řekl(a)...

Taková retro streetovka, líbí moc!

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

Líbí se mi, jak už bylo napsáno, pěkné retro!

Bára řekl(a)...

2 body

mě se tohle provedení líbí víc, tou úpravou mě víc vtahuje do "děje" fakt super

Okomentovat