fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Street foto




autor: KatV.
fotoaparát: Canon 400D
objektiv: 50.00 mm
ISO: 100
čas: 0,6 s
clona: f/22
blesk: NE
úpravy:  doostření, ořez

12 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Katko nezlob se, ale mě tenhle snímek moc neoslovil. Zajímavé to je. Vadí mi ten levý dolní roh. Nějak si s ní neumím poradit.

Martina řekl(a)...

U mě taky nic :-( Nejsem moc na šmouhatý:-( Jó takle v noci :-), rozjetý barvičky, tom by byla jiná....

radobelina řekl(a)...

Já teda šmouhy můžu, ale u týhle fotky mě neoslovily. :-(

Káťa řekl(a)...

jů to je boží, tohle já můžu, dlouhej čas, kterej to skvěle rozmázne. Do tématu si taky myslím nehodí, třeba kdyby tam byly nohy od lidí, to by bylo něco!!

Lucie řekl(a)...

Nápad to není špatný, ale realizovala bych to krapet jinak. Toto mě bohužel neoslovilo.

Verunka87 řekl(a)...

Podle mě v noci by to bylo lepší (např. tramvaj) - spíš se mi to hodí pro další téma abstrakce :)

Anonymní řekl(a)...

2 body

luxusní nápad :-D výborně efektní fotka :-)

Váš Vojtíšek :-D

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Tahle fotka se mi líbí. Je to sice šmouha, ale taková pěkná :-)

xdasenka řekl(a)...

Taky nevím, nevím.

Unknown řekl(a)...

nápad skvělej, jen by se mi víc líbila jako abstrakce, street foto v ní nějak nevidím:-)

Věra Davidová řekl(a)...

Náhodou, pěkná a originální streetová šmouha na dlouhý čas:-)Líbí se mi!

Bára řekl(a)...

Jako nápad mi to vůbec nepřijde špatné, jen by to chtělo, aby bylo vidět "víc" co přesně to je apod.

Okomentovat