fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Životní křižovatky


autor: Veronika Krásová, Verunka87
fotoaparát: Canon 500D
objektiv EF-S 18-55 mmISO 100čas 1/6 s
clona F/4,5
blesk  NE
úpravy: upravené barvy, doostřeno 

10 komentářů:

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Veroniko nevím co napsat. Snad jen že bych se nebála do toho snímku říznout, vypíchnout část, vyplnit snímek tím "mozkem". Trošku víc si pohrát.

Unknown řekl(a)...

a mně by s e to líbilo jako kérka ...snad to i kérka je ?
Jinak ano, taky to úplně vidím ořízlé třeba na čtvercový formát, a pohrála bych si s vrstvama, kde bych jednotlivé cestičky vybarvila, aby to bylo více "abstraktní" :-))

Verunka87 řekl(a)...

zkoušela jsem řezat, ale nějak se mi to moc nelíbilo :D ale zkusím s tím ještě něco udělat :) pak povím, co to je :D

photo by jari78 řekl(a)...

Asi by to chtělo opravdu ještě s fotkou něco udělat, takhle je to pro mě kresba, která mě až tak nezaujme....

Katy řekl(a)...

zajímavá kresba, ale jako celek mě to moc neoslovilo, asi bych řízka :-)

Martina řekl(a)...

souhlas s komentáři ostatních ...

Unknown řekl(a)...

tato mě moc nezaujala, abstrakce to je ale určitě.

Věra Davidová řekl(a)...

Bohužel mě moc neoslovila, promiň.

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Chybí mi tam to abstraktno. I když ona je to vlastně abstrakce, ale nakreslená :-)

Roselike řekl(a)...

Tady k té fotce jsem strašně dlouho nevěděla co napsat.Jako fotka se mi to líbí moc, je to zajímavý nápad. Jen to pro mě není moc abstraktní .Možná kdyby se více řízlo :-))))

Okomentovat