fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Životní křižovatky


autor: Veronika Krásová, Verunka87
fotoaparát: Canon 500D
objektiv EF-S 18-55 mmISO 100čas 1/6 s
clona F/4,5
blesk  NE
úpravy: upravené barvy, doostřeno 

10 komentářů:

Petra K. řekl(a)...

Veroniko nevím co napsat. Snad jen že bych se nebála do toho snímku říznout, vypíchnout část, vyplnit snímek tím "mozkem". Trošku víc si pohrát.

Simona Bláhová řekl(a)...

a mně by s e to líbilo jako kérka ...snad to i kérka je ?
Jinak ano, taky to úplně vidím ořízlé třeba na čtvercový formát, a pohrála bych si s vrstvama, kde bych jednotlivé cestičky vybarvila, aby to bylo více "abstraktní" :-))

Verunka87 řekl(a)...

zkoušela jsem řezat, ale nějak se mi to moc nelíbilo :D ale zkusím s tím ještě něco udělat :) pak povím, co to je :D

photo by jari78 řekl(a)...

Asi by to chtělo opravdu ještě s fotkou něco udělat, takhle je to pro mě kresba, která mě až tak nezaujme....

Katy řekl(a)...

zajímavá kresba, ale jako celek mě to moc neoslovilo, asi bych řízka :-)

Martina řekl(a)...

souhlas s komentáři ostatních ...

Lentil řekl(a)...

tato mě moc nezaujala, abstrakce to je ale určitě.

Věrka řekl(a)...

Bohužel mě moc neoslovila, promiň.

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Chybí mi tam to abstraktno. I když ona je to vlastně abstrakce, ale nakreslená :-)

Roselike řekl(a)...

Tady k té fotce jsem strašně dlouho nevěděla co napsat.Jako fotka se mi to líbí moc, je to zajímavý nápad. Jen to pro mě není moc abstraktní .Možná kdyby se více řízlo :-))))

Okomentovat