fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Jedovatá krása


Je krásná, barevná...ale duši má černou a temnou...a v srdci jed

Autor: Veronika K. WhyNot? photo

Fotoaparát: Canon EOS 600D
Objektiv: 50 mm
Doba expozice: 1/200

Clona: 1,4
ISO: 100
Blesk: ne
Úpravy: převod z RAWu, klonovací razítko, úrovně, křivky

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

3. body

ach ty barvy, to je nádhera a taky HO kouzelná!!!

Katka Marečková řekl(a)...

Tak dnes neboduji, ale tato mě okouzlila barvama a hloubkou ostrosti stejně jako Janinu :-)

Bára řekl(a)...

Moc se mi líbí barvy a pohled zespodu a komentář je taky dobrý, pěkná povedená fotka, škoda, že body už nejsou

Lucka řekl(a)...

4 body,

fotka je krásná svou barevností a ten komentář je taková třešinka na dortu, která to vše dotvořila - pro mě k dokonalosti

Roselike řekl(a)...

1. bod
Poslední bodík.Barevně ,provedením i nápadem perfektní

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Veroniko ta je nádherná. Jak z časopisu. Skvěle vyfocená.
A komentář naprosto výstižný.

Anonymní řekl(a)...

obě Ti bodovat nebudu takže tady 4 body, i když ruce jsou taky úchvatné :-) komentovat sáhodlouze nemusím, já jsem na ty muchomůrky (ne k jídlu ale vzhledem), a když je krásně vyfocená tak to je prostě bomba :-)

Jitka B.

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - strašně se mi líbí provedení, barvy a všechno okolo :) a především komentář k fotce, který se k tomu přesně hodí :) moc povedená fotka :)

Unknown řekl(a)...

krásná muchomůrka, ale asi jsem jelito, kromě technického zpracování, které je excelentní a ukázkové, v tom nevidím kontrast jako ho chápu já. Tvé Ženy mně nadchly více :-))

Martina řekl(a)...

Tady kontrast chápu....sice není vidět, ale chápu....ale i přesto je to prostě muchomůrka, ikdyž hezky vyfocená :-)

Pavla Bártová řekl(a)...

Další dimenze kontrastu, která by mě nenapadla - komentář pomohl pochopit záměr.
Dobře vyfocená houba. Nicméně, tyhle fotky mi moc neříkají.

Věra Davidová řekl(a)...

Fotka dokonalá, HO parádní, komentář výstižný. Jen já osobně nemusím fota hub, ale to je jen můj pocit.

Katy řekl(a)...

Krásné barvy, dokonalá fotka nádhera

Anonymní řekl(a)...

2body

krásná pohádková.

Bobina

Okomentovat