fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Na návštěvě u Hihlíka


Kdože je to Hihlík? To je lichožrout … prazvláštní tvor, který určitě žije i u vás doma. Že o něm nevíte? Stačí kouknout do šuplíku s ponožkami ….určitě zjistíte, že se vám nenávratně ztratila jedna ponožka z páru … a to je ten správný důkaz, že lichožrouti žijí i u vás. My si toho našeho předcházíme

Autor: Petra K. - Pitrýsek
Fotoaparát: Canon 1000D
Objektiv: Canon 50 mm
Doba expozice: 1/200s
Clona: 2,8
ISO: 100
Blesk: ANO
Úpravy: zoner – běžné úpravy v Zoneru
 

13 komentářů:

Michajela řekl(a)...

PARÁDA!!! Jak nápad, tak popis, tak provedení !!

Katka Marečková řekl(a)...

Tak to u nás jich žije asi víc :-) Super nápad.

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

:-))) Super, pobavila. Já mám pocit, že u nás ten tvor žije v pračce.:-)

xdasenka řekl(a)...

:-) skvělý!

Roselike řekl(a)...

4 body,
super nápad i provedení

Lucie řekl(a)...

4 body

Zajímavý příběh, pěkné provedení a ta pestrost! Ta mě dostala! :)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

5 bodů
Krásná fotka, čistá,..vlastně i úplně jednoduchá a přitom tak super.

Pavla Bártová řekl(a)...

2 body

prima zpracování, jen úplně nemusím to sterilní bílá pozadí, ale to jen na okraj

tahle fotka mě prostě potěšila, Lichožrouti jsou u nás hodně oblíbená knížka (někdy mám pocit, že tu tihle šotci mají centrálu)

photo by jari78 řekl(a)...

4 body
super nápad, krásný barvy a toho hajzlíka malýho tu máme taky:-))))

Martina řekl(a)...

2 body

Ač to zde není psaným pravidlem, snaží se soutěžící obodovat jen jednu fotografii stejného autora, podle mě je to blbost, potom nemá cenu posílat dvě fotografie... nezáleží kdo to vyfotil,ale co vyfotil a jak to vyfotil ,jak se s daným tématem popral....a ty jsi zvládla pohádku na jedničku s hvězdičkou, aspoň k něčenu ta Ivky nemoc byla :-)))

Verunka87 řekl(a)...

4 body - skvělý nápad a dostaly mě ty barevný ponožky ;-) možná bych nechala o trochu více místa napravo, protože mi přijde, že ponožka je uříznutá, i když vůbec není :)

Unknown řekl(a)...

3 body

pohádku o Hihlíkovi neznám, ale Ivuš mně tu strašně připomíná Pipi dlouhou punčochu :-))

Věra Davidová řekl(a)...

2 body

pohádku také neznám, ale určitě ji pořídím do knihovny. Fotka moc hezká, pobavila a ponožky fakt luxusní!!!

Okomentovat