fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Holčičí odpoledne plné smíchu


autor: Martina Zímová
fotoaparát: OLYMPUS e-30
Objektiv: zuiko 50mm, F2,0
čas: 1/200
clona: F 2,8

ISO 250

Blesk:
úpravy: převod z rawu, křivka, ořez

14 komentářů:

Unknown řekl(a)...

:-) moc pěkný, úplně z té fotky sálá ta domácí pohodička ;-) taky jsem si teď vzpomněla že mám v archivu Máju jak se koupe a má okurky na očích :-DD takové večery mám hrozně moc ráda ;-)

Anonymní řekl(a)...

1 bod, líbí, pohodová. Lenka 2472

Anonymní řekl(a)...

Tato je supeeer! MOc se mi libi!

adelakoch řekl(a)...

Nádherná, taková hravá :-)

LuciPísek řekl(a)...

jj, dýchá z toho pohodička, ale fotka, jako taková mě tentokrát moc neoslovila

xdasenka řekl(a)...

3 body

Krásná, zábavná, moc se mi líbí!

Martina řekl(a)...

2 body

Pohoda, radost, dobrá nálada sálá až sem....hezké, brala bych trošku jinou kompozici, ale beru to jako momentku, takže mě oslovila :-)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

5 bodů
Sice není kompozičně dokonalá, ale pořád mě táhne ze všech nejvíc. Ty barvičky, upřímný úsměv, čistota

Katy řekl(a)...

Moc pěkná pohodová fatka, moc se mi líbí, vidím jí trochu do červena.....ale já na tom notebuku fakt ty barvy nevidím, tak že nic :-))))

Pavla Bártová řekl(a)...

5 bodů

dlouho jsem se rozhodovala, kam tu pětku dám a nakonec jsem se stejně vrátila k prvnímu dojmu - líbí se mi ta živá atmosféra fotky, holky vypadají jak malé baletky, co si hrají na dámy, jde z toho velká pohoda, příjemné světlo

Marta Molek, DiS. řekl(a)...

1 bod
Nemám co víc napsat, vše už bylo řečeno. :-)

Unknown řekl(a)...

2 body

fotka je krásně čistá, hravá, vyzařuje z ní skvělá atmosféra a do tématu mně dobře zapadá.

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - pro mě top :) líbí se mi pohoda, která z toho čiší. Barvy, světlo, čistota, lehkost ... To vše se spojí v super fotku :) prostě paráda :)

Markéta Zapletalová řekl(a)...

3. body

Skvěle zachycená momentka. Veselá, čistá, pohodová.

Okomentovat