fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

... i na semaforu bílá....


Foceno na Ještědu.

Autor: Kateřina Vítová - Káťa28
Fotoaparát: Canon EOS 500D
Objektiv: Canon EF50mm f/1,4 USM
čas: 1/800
clona: f2,5
ISO: 100
blesk: NE
úpravy: převod z Rawu, vyrovnání histogramu, vyvážení bílé, doostření, ořez

13 komentářů:

Pavla Bártová řekl(a)...

Vtipné, v kontextu s názvem, ale fotograficky mě to nebere. Pozadí příliš splývá v bílý celek, ze kterého vylézají jen ta dvě semafórová světla. Pro takovou fotku z hor bych se nerozhodla, určitě máte i lepší.

Marti D řekl(a)...

Super nápad!! Škoda, že je tak bílá, úplně ztracená v bílé ploše, jinak by se mi líbila asi nejvíce ze všech fotek!!! Škoda, fakt prima nápad a kompozice.

FRENN FUN photo řekl(a)...

Moc se mi libi!

LuciPísek řekl(a)...

to se mi moc líbí, jen bych vzala ten semafor víc v detailu.

Martina řekl(a)...

Pobavila:-) Škoda, že semafor splývá s pozadím....tím pádem se mi hlavní téma ztrácí...

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Tahle mi přijde taková zvláštní. Ta světla mi k tomu nepasují, vadí mi i to, že jsou v podstatě ve středu, zbytek barevně splývá,.. Škoda :-(

xdasenka řekl(a)...

Fotka mě přijde vtipná! Líbí se mi, vím že byla mlha.

JaninaMina řekl(a)...

1. bod

E - snímek mě zaujal, vyžádal si mou pozornost a to je pro mě dobře :-)

T - nelíbí se mi kompozice, osobně bych umístila semafor výš. Nevím jestli mám oproti ostatním nastavený menší jas obrazovky, ale semafor mi s pozsdím až tak nesplývá, i když bych i tak asi uvítala o kousek větší odpíchnutí od toho pozadí ...

Věra Davidová řekl(a)...

Fotka mě zaujala, líbí se mi. Neměnila bych nic!

Simona Bláhová řekl(a)...

mně se fotka líbí, je to zajímavý nápad, ale v tom co jsem z téhle tvé série viděla si myslím, že není až taková pecka jako jiné.

Verunka87 řekl(a)...

Fotka se mi moc líbí - možná bych ten semafor ještě víc přiblížila :) jinak téma určitě splňuje.

Katy řekl(a)...

2body
fotka mě moc zaujala a moc mě baví, krásná

Katy řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.

Okomentovat