fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Kočička


autor: Lenka Rajchlová ID 2472, (lenuchar)
fotoaparát:  Panasonic TZ3
ISO 125 
čas: 1/30s
clona: F 3,30 
Blesk: NE
úprava: převod BW, ořez, zmenšení

10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

ta čb ještě by maličko chtěla poštelovat, jinak kompozice a kočička se mi líbí mooooc!!! :-) škoda škoda protože jinak bych určitě bodovala, holt já na tu ČB jsem jak pes :-D

LuciPísek řekl(a)...

přijde mi strašně tmavá, jako až ponurá..jinak by byla hezká

Martina řekl(a)...

já miluji portréty....fotka není nejhorší, ale převod je hodně špatný a silný černý rámeček tomu taky nepřispívá.Já si kočičku představím bílou, čistou, veselou...prostě barevnou a to tady nenacházím :-(

xdasenka řekl(a)...

souhlasím, trošku poštelovat. :-)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Leni, taky je to na mě tmavé a rámeček mi přijde takový hřbitovní...ale trochu tu fotku poladit a bude se na blogu vyjímat!

Pavla Bártová řekl(a)...

Myslím, že tu není šťastně zvolený formát. Ten ořez do čtverce, kdy se koutek levého oka v podstatě dotýká okraje, působí příliš násilně, je hodně znát, že to do čtverce nebylo foceno. Asi bych tomu nechala i o trochu víc prostoru. Je to příliš šedé a rámeček zbytečně těžký.

Katy řekl(a)...

Fotka je dost tmavá, nesedí mi rámeček, jinak nápad dobrý

Verunka87 řekl(a)...

Fotka je na mě dost tmavá a rámeček tomu dodává ještě víc na ponurosti. Což je škoda - protože si myslím, že by jinak byla super :) jinak nápad dobrý :)

Martina Zímová řekl(a)...

vidím to stejně, jako holky, fotka je hodně tmavá a rámeček tu tmavost jen podtrhl, každopádně ale oceňuji jiné ztvárnění masky :-)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji všem za komentáře, jen jsem to zkusila.
Bohužel u sebe na noťasu mi fotka tmavá nepřijde,
asi by se fotky měli upravovat na lepším PC.
Rámeček se mi líbil jako ukončení fotky a ořez jsem dala, aby nebylo vidět pozadí a vlasy.
S pozdravem Lenka

Okomentovat