fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Šmoulinka


Autor: Markéta Zapletalová (Bobinaz)
Fotoaparát: Canon eos 500D
Objektiv: Canon EF 50mm f/1,8 II
Doba expozice: 1/3200
Clona: 2,5
ISO: 400
Blesk NE
Úpravy: zmenšení fotografie, zesvětlení, doostření

8 komentářů:

Unknown řekl(a)...

:-) úžasný kostým a skvělý výraz šmoulinky! :-) ještě mi ale pro obodování asi moc nesedí barevně, ale já jsem holt taková nějaká moc na ty barvičky náročná, znáte mě :-D

LuciPísek řekl(a)...

hezká maska :) Provedením mi ale fotka přijde taková "normální"

Martina řekl(a)...

Pro mě je to hezká srdcovka, malá je tam úžasná, pěkně modrá :-)....popravdě jsem takových fotek čekala mnohem víc :-) Bohužel k obodování to nestačí...prostě fotka ,jak já říkám, která neurazí, ale ani nenadchne.

xdasenka řekl(a)...

výbornej kostým! :-)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

jako šmoulové jste byli všichni fakt výborní, ale na body za fotku to nestačí. Prospělo by jí taky rozhodně jiné pozadí.

Pavla Bártová řekl(a)...

V prvním dojmu jsem si řekla, že mi tam chybí nějaké pěkné světlo v obličeji a větší sytost barev. Výraz je fajn.

Verunka87 řekl(a)...

Skvělý kostým :) jen je škoda toho pozadí :) hezká rodinná fotečka

Martina Zímová řekl(a)...

no nádherná Šmoulinka :-) ale jak píše Martina, fotka, co neurazí, ale i nenadchne, prostě krásná fotka z rodinnýho alba, u který se po letech zasmějete

Okomentovat