fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Trochu si cucnu!


Autor: Martina Zímová
fotoaparát: Olympus E-30
objektiv: Zuiko Digitál 50/f2
čas: 1/200
clona: f2,8
ISO: 100
blesk: NE
úpravy: převod z Rawu - základní úpravy (vyvážení bílé, doostření, křivka)

15 komentářů:

Káťa řekl(a)...

Skvělá, strašně se mi to líbí, ač obyčejná tak se mi to moc líbí, dokonalá kompozice!!
Pro mě top, 5 bodů.

Pavla Bártová řekl(a)...

3 body

čistě provedené, líbí se mi

Lenka řekl(a)...

Kdybych mohla hodnotit,tak je top, u ostatních bych musela přemýšlet. Líbí se mi kompo i jak je "čistá", nic tam neruší, prostě krásná.

Marti D řekl(a)...

Fotka moc hezká, čistá, technicky super, ale neoslovila mě, přijde mi jak z reklamy, taková chladná, přestože ji není co vytknout.

Anonymní řekl(a)...

moc pěkná fotka, ale něco mi tam nehraje :-) možná by u mně opět bodovala v čb, nevím

Jitka B.

libuše řekl(a)...

Líbí se mě moc, super nápad i provedení...

LuciPísek řekl(a)...

čistota sama...jak reklama na mléko :) 2 body

Martina řekl(a)...

1 bod

Jak je již psáno...reklama na mléko...čisté, jednoduché..nikde ani kapička,nikde ani smítko:-)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

5 bodů
Prostě se mi líbí. Právě proto, že je taková čisťounká. Jediné, co mě trošku ruší je to široké zápěstí, protože mi jakoby přijde "nepatřičné" nebo jak to nazvat. Je to jen tím úhlem a taky tím, že jsou prstíky v tom uchu a jeví se užší...Ale na bodech to samozřejmě nic nemění.

Unknown řekl(a)...

2 body

jako všechny tvé fotky, i tahle dýchá precizním zpracováním plným světla, které u tebe tak miluji. Bílé je tu dost.
Ale mně osobně tu trochu vadí ten useklý obličej, já osobně bych uvítala celý obličej a myslím, že čtvercový ořez by fotce prospěl víc, než takhle.

xdasenka řekl(a)...

5 bodů

Tak tahle se mi prostě moc líbí! Nevím, jestli mi to dělá můj monitor, vidím lehce víc růžové, nicméně fotka i nápad boží!

Věra Davidová řekl(a)...

Krásná, jemná, čisťoučká fotka. Skvělá kompozice!

Lucie řekl(a)...

2 body

Čistá, jemná, výstižná a vtipná. Povedená!

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - pro mě nejlepší - jemná, téma naprosto splňuje a hlavně se mi o ní i zdálo :D takže fakt super

photo by jari78 řekl(a)...

3 body
krásná čistá fotka, super nápad!!!

Okomentovat