fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Zmrzlé květy


Měla jsem hodně připravených fotek, ale jakmile jsem se dnes ráno koukla na balkon a uviděla tu krásu, musela jsem ji poslat do soutěže :)

Autor: Veronika Krásová - Verunka87
fotoaparát: Canon EOs 500D
objektiv: Canon 18-55mm
čas: 1/1600
clona: f4
ISO: 100
blesk: NE
úpravy: ořez, posunutí křivky, upravené barvy, odstranění šumu, vrstvy

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

to se mi moooc líbí !!!!! ..a to je jako původně zelené? ani se mi nechce věřit anebo ..no nechápu, nám tu nic takového neroste :-)

Marcela

Pavla Bártová řekl(a)...

Tady mi oči jako první sjedou na podpis. Námraza je krásná, fotka trochu nevýrazná, šedá.

Marti D řekl(a)...

Motiv krásný, ale není to ono, je celkově šedá, nijaká.

Anonymní řekl(a)...

pěkné ale taky bych se snažila ještě poladit, ovšem co poladit na zmrzlém sklu, žejo? možná by to chtělo větší detail? nevím, určitě si pohrát :-)

Jitka B.

Martina řekl(a)...

Na mě moc šedé, nevýrazné...strčit za sklo třeba barevnou čtvrtku, nevím :-(...a zcela určitě by mi stačilo vidět menší kousek, ale detailně...

LuciPísek řekl(a)...

pěkné květy...věřím, že to musel být krásný pohled...ale asi by byl lepší menší detail

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Veru, krásná nápad a krásně u vás ten mráz maloval, ale je toho moc. Detail by tomu dal ty správné grády.

xdasenka řekl(a)...

Je celá moc stejná, něco jiného tam chybí.

Věra Davidová řekl(a)...

Krásný záběr, možná ten menší detail by prospěl!

Okomentovat