fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Červený akcent


Autor: Jitka 
Fotoaparát: Canon eos 550d
Objektiv: 50 mm
Doba expozice: 1/
ISO: 100, čas 1/250
Clona: 2,8
Úpravy: preset, ořez

7 komentářů:

Martina řekl(a)...

4 body

Ano, tak tohle je pro mě červený akcent....nemám co vytknout, barevně divočina, ale na toto to sedí:-) Možná bych fotila na šířku, ale nevím, co bylo v okolí....

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

4 body
Zajímavý nápad. Mám ráda originalitu a fotografie beru jako kombinaci "fotoumění" a úprav. Jedno bez druhého už je skoro málo...a tobě ty úpravy prostě jdou...I když máš svůj styl ;-)

Martina Zímová řekl(a)...

líbí se mi to, pěkná barevná divočina

Pavla Bártová řekl(a)...

4 body

Příjemně se na to kouká - pěkné barvy a struktury, dobře poskládáno do formátu.

Unknown řekl(a)...

Hezké pojetí Jitu, už z náhledu jsme věděla, že jsi to ty, ty máš prostě svůj styl, která už umím poznávat. No a k fotce. Líbí s eměn to, jen mám pořád tendenci tukat na monitor a vytáhnout fotku výš, abych viděla celá ten červený spodek ...

Verunka87 řekl(a)...

5 bodů - musím říct, že na fotku jsem se podívala jako první. Moc se mi líbí - jak nápadem tak provedením. Fakt super

LuciPísek řekl(a)...

4 body, je to prostě mooc pěkné - perfektní a líbí se mi, jak je přesně poznat tvůj styl... to nemohl tvořit nikdo jiný :)

Okomentovat