fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Dřevěné


V každém koutě dvorku máme "železné" zásoby dřeva ...

Autor: Lucka Pavezová - Lůca
Fotoaparát: NIKON D90 
Objektiv: Nikkor 50mm 1,8
Doba expozice: 1/100 s
Clona: 5.0
ISO: 500
Úpravy: vyvážení bílé, úprava barev - kontrast + filtr, ořez

8 komentářů:

Pavla Bártová řekl(a)...

Podle mého názoru je tam toho hrozně moc, je těžké říct, kde je hlavní motiv. Hodně ruší kus střechy s okapem nahoře, dole je zase příliš mnoho prostoru před prvním výraznějším objektem na fotce. Celková velká hloubka ostrosti všechno míchá dohromady.

LuciPísek řekl(a)...

kdyby se to řízlo na detail kolečka s těmi kulatinami, tak by to bylo zajímavější. Vadí mi tam ta střecha sousedního domu.

Martina řekl(a)...

Souhlasím s komentáři nade mnou...nenapsala bych nic jiného.

Luciik řekl(a)...

taky souhlasím, takovej cvak s nápadem, ale nedotaženým :(

Hemberka řekl(a)...

Asi bych to jinak řízla a možná i upravila barvy, takhle mi to přijde takové jednobarevné.

Katy řekl(a)...

Souhlasím s holkama

Verunka87 řekl(a)...

Je tam toho na mě docela dost. Nevím na co se mám koukat dřív. Spíš by to chtělo jiný výřez - víc detailnější a odstranit rušivé prvky

photo by jari78 řekl(a)...

Vše, s čím souhlasím bylo už napsáno výše, určitě by se s tím dalo víc pohrát, plot, polena, kolečko, detaily, takhle za mě ne

Okomentovat