fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Vlku, kde jsi?


Autor: Veronika K. WhyNot? photo
Fotoaparát: Canon EOS 600D
Objektiv: 50 mm
ISO 100
Čas 1/320
Clona 1,6
Blesk NE
Úpravy: Úprava v RAWu, převod z RAWu, posun barev, sytost, přechodový filtr

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

4 body :-) nápad úžasnej, provedení perfektní, líbí se mi! už se musím zastydět a příště být taky víc kreativnější ;-)

Unknown řekl(a)...

4 body

líbí se mně ty tvé nápady, je to suprovní. Z fotky dýchá krásný příběh, nemám, co bych ti vytkla.

xdasenka řekl(a)...

Zase skvělý nápad!

Martina řekl(a)...

2 body

Hlavně za nápad...více bodů nemohu dát...hrozně mě tahá za oči to pozadí, nevím jestli je tam přepal, nebo ne, ale špatně se mi na to kouká...

Martina Zímová řekl(a)...

2 body
mám to jako Pavla, za nápad, ty tvoje nápady nikdy nikdo nepřekoná :-) ale to pozadí mi taky tahá za oči a asi by se mi líbilo víc zaostření na Karkulku a košík s jablkama rozostřený, ale nevím, možná ne :-)

Pavla Bártová řekl(a)...

Všechno to mocně svítí velikými přepaly, na zádech mu to úplně světélkuje - bolí z toho oči. I tady ten odstín červené vypadá trochu chemicky. Levý dolní roh působí rušivě, stejně jako ten tmavý strom nad hlavou, který jakoby mu hlavu tlačil dolů.

Verunka87 řekl(a)...

3 body - moc se mi líbí nápad :) musela jsem se u fotky fakt zasmát - chudák Karkulka, čeká a furt nic :D jinak musím také souhlasit - z těch přepalů mě trochu bolí oči

LuciPísek řekl(a)...

až na ty přepaly je tahle moc pěkná nápadem, chtělo by si to ale najít lepší místečko...bez toho rušivého kmene vlevo dole a těch přepalů mezi stromy

Anonymní řekl(a)...

Pro mě za 5 bodů. Myslím, že kdyby byla fotka papírová a nesvítila z monitoru, šedobílé plochy by tolik nevadily. Ale jsou důležité, podtrhují mírně stísněnou atmosféru rozčarování, naděje, zklamání? Kdo ví..

Okomentovat