fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Zátiší s hruškami



Autor: Pavla Bártová
Fotoaparát: Nikon D80
Objektiv: Nikkor 50/1,4
Doba expozice: 1/40
Clona: 4
ISO: 400
Blesk: ne
Úpravy: Zoner - ořez, úrovně, vrstvy, kontrast, zm. sytost, zmenšení.

10 komentářů:

Unknown řekl(a)...

3 body

krásně provedená kompozice, ta se mně líbí, líbí se mně i barvy, ale mám pocit, že není 100% ostrá, ale i tak mě to nekazí požitek z dobré fotky :-)

Luciik řekl(a)...

2 body

Libi se mi svetlo i kompo. Je to pekne ovocne zatisi. Trochu me rusi, jak je to "soumerna" stredovka, ale to se u zatisi asi predpoklada...

LuciPísek řekl(a)...

tohle mi pripada takove obycejne - nechytlo me to

Martina řekl(a)...

5 bodů

líbí se mi barevností, kompozicí, jednoduchostí, hezké hruštičkové zátiší:-)

Lucka řekl(a)...

2 body

Fotka se mi líbí, možná kdyby nebyly hrušky uprostřed ... ale to již tady bylo napsáno, myslím, že v jednoduchosti je krása a na tuhle fotku mi to sedí.

Hemberka řekl(a)...

3 body
Líbí se mi moc ty barvy, krásně k sobě ladí. MOžná bych hrušky trošku šoupla vlevo, nelíbí se mi ta středovka.

Katy řekl(a)...

moc se mi líbí toto zátiší, čisté, povedené

Verunka87 řekl(a)...

Moc hezké zátiší. Líbí se mi, že nejsou všechny hrušky stejné :) jinak mi přijde že je trošku neostrá. Každopádně téma je určitě splněné

Anonymní řekl(a)...

2 body , příjemné barvy a je to takové klasické zátiší.
Evulenka

photo by jari78 řekl(a)...

zajímavá fotka, vadí mi neostrost

Okomentovat