fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Číhající šelma

jméno: Roman Heřmánek, herroman
fotoaparát: SONY A700
objektiv: 16-105 (20mm)
doba expozice: 1/3 sec.
clona: f25
ISO: 100
blesk: ne
úpravy jaké byly na fotce provedeny: ořez, úprava jasu a kontrastu

11 komentářů:

Lucie Hrabcová řekl(a)...

Nádherná!

adelakoch řekl(a)...

Ta nemá chybu.

Unknown řekl(a)...

* 3 body * moc povedené, nevadilo by mi fotit ještě trochu víc zleva, alea chápu že asi nebylo místo ani čas ;-) supr i takto!

LuciPísek řekl(a)...

5 bodů - ta je prostě super!

LuciPísek řekl(a)...

5 bodů - ta je prostě super!

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Já zatím ještě v bodech jasno nemám, jen chci připomenout, že kdo soutěží, měl by taky rozdat body ostatním ;-) Veronika

Unknown řekl(a)...

5 bodů
fotka mě zaujala na první pohled. Takhle si představuji momentku všedního dne.

Pavla Bártová řekl(a)...

Ta by sedla do minulého tématu - červený akcent jak vystřižený :)
Nesedí mi kompozice, auta je tam na můj vkus příliš mnoho, černá cedule a dopravní značky čnící ze střechy hodně ruší a postrádám nějaký život ... asi bych si počkala na nějakého kolemjdoucího, který by tomu dal šťávu

Martina řekl(a)...

Bohužel mě tato fotka moc neoslovila...také mi tam chybí život, lidi okolo, lidi v autě...kromě projíždějící tramvaji/auta je tu mrtvo.
Po technické stránce ... líbí se mi barevně... kompozici bych také volila jinak.

Verunka87 řekl(a)...

2 body - k fotce se musím pořád vracet. Něco mě k ní pořád poutá :) Ale více by se mi líbilo, kdyby někdo zaskočil za řidiče, který zrovna fotografuje ;-) to by tomu dodalo mnohem víc na té dramatičnosti. Určitě to do tématu zapadá. Líbí se mi :)

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

2 body
Pěkně udělaná fotka. Mně osobně tam nic nepřebývá...spíš chybí. Nějaký človíček, ideálně řidič v tom autě. Pak by to byla pecka.

Okomentovat