fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Hnízdo

Autor: Veronika K. - Why Not? photo
Fotoaparát: Canon EOS 600D
objektiv: Canon 100mm
čas: 1/25
clona: f 4
ISO: 100
blesk: NE
úpravy: Převod z RAWu, Úrovně, Ořez, Vinětace

12 komentářů:

Lucka řekl(a)...

3 body

Krásná fotka. Nevím co k tomu víc dodat, k jaru hnízdící ptáčkové patří a tahle snímek je pro mě celkově moc hezky zachycený, určitě byla fuška ptáčka nevyplašit ...

adelakoch řekl(a)...

4 body
Úžasné, Veru, jako všechny tvé fotky. Obdivuju i ptáčkovu i tvou trpělivost :)

photo by jari78 řekl(a)...

1 bod

líbí se mi moc. Super, že zapozoval,

FRENN FUN photo řekl(a)...

2 body
taky jsem měla v plánu vyfotit:) Trošku mi tam chybí asi sluníčko a jasnější barvy. Krasne ostry pohled.

Lucie řekl(a)...

Líbí se mi, tématicky sedí, technicky vynikající, nad časem a ostrostí budu kroutit hlavou ještě večer... :)
super!

Martina řekl(a)...

Změna při těch všech kytičkách...musím pochválit nápad , ale je to na mě moc studený, chybí mi tam světlo, teplo.

radobelina 1975 řekl(a)...

1 bod

Dobře si ptáčka načapala. :-D A ten čas!!!!! Veru, ty musíš mít ruce pevný jak skála. :-)

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Tomu se říká jarní úlovek. Parádní námět. K barevnému tonu ... možná by to víc tepla a světla sneslo.
Teda vyfotit ostře při tomto čase není normální. vážně ne :-)

Martina Zímová řekl(a)...

rozhodně netradiční fotka, ostatní už bylo napsáno

Verunka87 řekl(a)...

2 body - super zachycený jarní okamžik :) hlavně paráda, že ptáček neuletěl - mě by utekl hned :) Možná bych to trochu prosvětlila, ale jinak se mi moc líbí :)

Pavla Bártová řekl(a)...

Hezký jarní motiv, není to špatné, jen mi trochu vadí ta větvička na pozadí, vyrůstající z hlavy - ale chápu, že s tím se nedalo nic dělat. Snahou o velké doostření hlavy a oka pak zřejmě při zmenšení došlo k viditelnému přeostření, kdy se na hlavě kresba už dost "rozpixelovala".

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Už je po soutěží, tak jen připomínka...tady musím...Nic není přeostřené ani rozpixelizované. Pták není plastová mrkací panenka a takhle má to oko i v plném formátu. ;-)
PS...Děkuji ale za to, že jste jedním z těch, kdo poctivě komentuje fotky všem. Toho si cením.

Okomentovat