fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Jaro

Autor: Adéla Köchrtová (adelkakoch)
fotoaparát:  Canon 1100D
objektiv 20mm
čas 1/500s
clona F 6,3
ISO 200
blesk ne
Úpravy: expozice, teplota bílé, odstín, barvy - živost a sytost, kontrast.

10 komentářů:

photo by jari78 řekl(a)...

bohužel mi tohle nic neříká, nápis ze žaludů, nic víc, :-((((

FRENN FUN photo řekl(a)...

Ten nápis bych otočila a pohrala si s hloubkou ostrosti. A chybí mi tam zelená barva a sluníčko:)

Lucie řekl(a)...

Říkám si, jestli to je záměr nebo ne otočený nápis.... neoslovilo mě to bohužel. žádný jaro nevidím, žaludy jsou podzimní, chodník je chodník a nápis ve mě jaro nevyvolává....

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

Mohl to být dobrý nápad, ale provedení je vyloženě nehezké a smutné.

Martina řekl(a)...

Opět budu upřímná...asi nejhorší fotka tohoto kola :-( Fotografie by měla něco říkat, něčím zaujmout....světlem, barevným akcentem, texturou, měla by divákovi něco nabídnout, vyvolat emoce, nadšení...bohužel tady nic nenacházím....ale neházejte flitnu do žita, každý den není posvícení, chce to trpělivost !

radobelina 1975 řekl(a)...

Fotka mě bohužel nezaujala. :-( Na tom studeném chodníku a ještě otočené to působí né moc hezky.

petra p.h.o.t.o řekl(a)...

Přesně tak, fotka je špatná. V podstatě kromě nápisu jaro neříká nic. .. nevím co víc psát. Nelíbí se mi.

Martina Zímová řekl(a)...

bohužel musím souhlasit s napsaným výš...

Pavla Bártová řekl(a)...

takové nijaké, kdyby ten nápis do fotky alespoň vnesl nějaký barevný akcent, hned by to vypadalo lépe

Verunka87 řekl(a)...

fotka mě bohužel nezaujala - přijde mi taková chladná a jaro ve mě rozhodně nevyvolává. Jinak souhlasím s komentáři výše - chybí jarní zelená barva

Okomentovat