fotografická soutěž

holek z MMB a nejen jich ...

Když hokej zabolí ....

ale Jágr to taky přežil, přežiju to i já ....

od: Simona Bláhová (fialka75)
Canon EOS 1000D
objektiv: EF50mm f/1.8 II
Doba expozice: 1/1250 s
Clona: 4
ISO: 400
Blesk: NE
Úpravy: převod z RAW, gamma, kontrast

6 komentářů:

LuciPísek řekl(a)...

2 body, vzala bych to víc na detail klučiny, ale jinak je to hezky zachycený okamžik :)

Pavla Bártová řekl(a)...

zajímavý moment "utrpení mladého sportovního hrdiny" :); jen bych asi volila jiný úhel pohledu, aby v záběru nebylo tolik rušivých věcí; barevně je to také takové mdlé

Martina řekl(a)...

Můj otec i bratr jsou hokejisti, takže tento moment je mi dobře znám....
Jinak bych volila jiný úhel pohledu, buď víc detailně nebo naopak víc z dálky, takto kompozičně mi to nesedí.

Anonymní řekl(a)...

Fotit akci ve sportu je vždycky těžké, jeden musí být ve střehu, protože vhodná scéna v mžiku mizí.. Asi by mi více líbil pohled od hlavy (na kterou je zaostřeno i nyní), čímž by se do fotky možná dostalo více emocí a méně chráničů.

Verunka87 řekl(a)...

Zadané téma určitě splňuje - je to hodně emotivní moment, ale škoda, že není zachycen jinak, protože takhle to krapet zaniká.

Why Not? p.h.o.t.o. řekl(a)...

5 bodů
Nemůžu si pomoct, ale ze všech fotek tu cítím nejvíc emocí. Kompozice by mohla být jiná, ale tyhle okamžiky mizí dřív, než změníme pozici.

Okomentovat